Ik kom ook even mijn rijtje laten zien. Wat denken jullie? Ik zit vandaag op 13DPO, is ie niet te licht?
Ik ben een ontzettend slechte tuurder, zie alleen op de test van vandaag een streepje. Kwam die binnen de tijd? Morgen of overmorgen zou de test alweer een stukje donkerder moeten zijn. Spannend!! Hoe donker een streep op een bepaalde dag is valt niet te zeggen. Iedereen maakt op een andere snelheid hcg aan en niet iedereen heeft op dezelfde dag na de eisprong de innesteling.
Jazeker, streepje van vandaag stond er zelfs binnen 4 minuten en was mooi roze. Alleen inderdaad nog licht. Ik ga morgen weer een testje doen, denk ik.
Ik mag er ook weer bij Zit op 8 of 9 dpo. Vorige maand mk gehad en door getest tot blanco test en ovulatietesten gedaan. Ei gevonden en maar 3x sex gehad deze maand. Ook heb ik geen twijfel over de test. Deze maand op 4-5-7 dpo echt de steekjes in baarmoeder en bovenbenen gehad. Evenals krampen en steken in vagina en anus. Dacht nog... Zo erg heb ik t nog niet gehad. Meteen daarna weerstand naar beneden en keelontsteking.. Geen krampen meer gehad maar bij dochter zowiezo de krampen en steken niet gehad. Vandaag na 15u werken meteen getest en na 3 min een ieniemienie tuur streepjes die na 8 goed zichtbaar was en na 20 deze foto. Thuis duidelijk en na oploaden hier wazig... zoals bekend. Maar ik ben blij. Morgen ochtend testen en dan om de dag... duimen en hopen dat ik met de 5e zwangerschap weer een kindje op de wereld ga zetten...
Ik zie m! Net zo tuurder als bij mij. Ik voel juist echt niks haha. De tuurstreep verbaasde me. Wat is t beste ladies na vandaag nu maandag testen?
Ik ga morgen ochtend weer testen aangezien vandaag na 15u werken was en 1.5 liter water en 10x plassen... Had 1.5u niet geplast voor deze test... Daarna om de dag. Hoeveel dpo zit jij?
Ik hen vanmorgen heel vroeg een test gedaan, maar ik denk dat ik te vroeg en of ongesteld wordt. Ik zie een heel heel vaag streepje maar ik krijg hem niet op de foto, te vaag dus. En ik voel vanalles maar of ik ongi wordt of niet kan ik niet plaatsten. Werd vanmorgen misselijk wakker, bij mijn eerste Hg gehad dus wordt extreem vroeg misselijk. Ben vooral gefrustreerd 😵 Na het eruit halen van mijn spiraal alleen maar gerommel en gedoe en onduidelijkheid en ik wil graag ongi worden of een posi test, dan weet ik iig waar ik aan toe ben.
Veel te vroeg! 9 a 10 dpo (denk 9) maar m'n man zag m zelfs en die ziet nooit wat. Wel met ochtendurine. Dus ik denk maandag testen.
Goedenavond dames! Ook ik heb vandaag een testje gedaan! Ik dacht binnen 5 minuten een vaag lijntje te zien, maar misschien wil ik dit wel gewoon te graag! Willen jullie even met mij mee kijken? De foto is na een half uur gemaakt.
Na een half uur, lijkt veel ouder. Hoeveel druppels urine heb je gebruikt? De test is enorm geel. Ik zou even 4 druppels water in het urinerondje doen, wachten tot het geel is weggetrokkem en dan een nieuwe foto maken.
Hoi allemaal! ik ben 4 oktober ongesteld geweest Nu heb ik wel een onregelmatige cyclus maar ik kreeg net ineens een kolder in mijn kop en ben naar de kruidvat gegaan voor testen... meteen gedaan (om 16:43) en nu krijg ik dit!!!! 😍😍😍 Morgen vroeg moet het duidelijker zijn toch?
Ja en dit resultaat al binnen 1 minuut is dat best goed toch, en dat nog voor laat in de middag??😊
Ik zie een mooi streepje! Niet schrikken als de test morgenochtend hetzelfde of lichter is want sommige vrouwen testen in de middag/avond duidelijker dan in de ochtend Plus dat hcg om de 48-72 uur verdubbeld.
Ja dat klopt ben benieuwd morgen vroeg! Mijn dochter is bijna 14 maanden en heb in maart2016 curettage gehad met 13 weken. Ik was anders 15 oktober uitgerekend geweest dus dan waren ze kort op elkaar helaas was dat mis gegaan dus hopelijk nu alles goed !!