Bij m'n vorige zwangerschap pas ruim na mijn NOD getest. Ik had toen ook geen ovulatietesten gebruikt dus ik had ook geen benul haha. Nu dus wel: woensdag 26 oktober om 18,00 een knaltest. Mijn cyclus is gemiddeld 28 dagen en de eerste keer dat ik ovu testen gebruikten werd ik 12 dagen na m'n ovulatie ongesteld (verder niet gebruikt dus ik weet verder niet wat mijn LF is) Zaterdag getest omdat ik savonds een feest had en toen kreeg ik een file tuurder. Volgens mij was ik dan 9 a 10 dpo toch? Dus vandaag weer dus 11 a 12 dpo. Is dit een goede oploop?! Kwam binnen 5 minuten. Is ook echt roze. Edit hij plaatste ze verkeerd om. De open gesloopte van zaterdag. Deze van nu.
Dankje ! Hoop het zo ! Had wel iets bruine afscheiding afgelopen 2 dagen Pff wat spannend ook al is het de tweede ! Zien meer mensen het streepje? Gefeliciteerd voor de gene die positief getest hebben !
Ja bovenste is van vandaag. En zeker opgelopen nu zie ik hem zonder te turen haha. Maar geen idee of het een normale oploop voor de termijn is
Meid je zit hetzelfde als ik. Ook 26e een positieve ov test. Ook zwanger. Grappig. ik had ook een tuur test in de middag op dpo 8-9 en op 9-10 dpo had ik een zichtbare lijn. Ja we zijn zwanger!!! Hopelijk zet t door! Gefeliciteerd!!! Had je symptomen? X
Oh ja! We lopen exact op!! Ok dan gaan we het geloven toch? Hopelijk hebben we mooie plakbaby's! Symptomen niet echt behalve gevoelige borsten en moe maar dat heb ik ook vaak voor menstruatie. Maar ik droomde vrijdag ineens van oh ik ben zwanger en toen deed ik zaterdag die test. Raar he? En jij? Had je symptomen?
Ja een aantal signalen ja... maar ja, ben dan ook al voor de 5e keer zwanger... maar kwaaltjes heb ik nooit en de moeheid, borstel en veel plassen ook niet... Dus dat kan ook Wanneer ga jij weer testen?
Oh jeetje hopelijk gaat het nu dan wel goed meis, ik duim voor je! Verleiding is morgen maar ik denk toch woensdag dat is beter om zelf niet onzeker te worden van vage lijntjes etc toch 😉
Vinden jullie dat de test oploopt??? Bovenste van gister 16:45 Onderste van net 09:15 (De foto staat schuin dus linkse gister rechts van net)
Wat zie jij als test tuurder expert van ZP als je kijkt naar mijn oploop (vorige pagina?) is dat wat? (Sorry ik ben ineens een onzekere muts haha)