gebruikte ze ook, niet om heel klinisch het klussen te timen, daarvoor heb ik ze nooit nodig gehad, maar wel om mijn cyclus te volgen.
Ik gebruikte ook ovulatietesten om te timen en helukkig want had die maand net een kortere cyclus dan anders. Ben in die maand ook zwanger geworden
Dat je ze niet perse nodig hebt . Dat het ook prima zonder kan.. En ik best snap dat mensen daar niet perse hun geld aan uitgeven maar dit liever in hun zak houden om 'nodige' spulletjes te kopen ( of voor te sparen)
Vanavond deze zwangerschaps test gedaan van sensibaby. Vreemde is dat hij al beschadigd was toen hij uit de verpakking kwam en de vloeistof daar ook even bleef steken. Wie wil even turen??
Wat veel mooie testen ! Ik had er eergisteren ook een geplaatst en dit is een foto van toen en vanmorgen
Vanmorgen om 5u geplast en net ovulatietest gedaan. Gisteravond was hij bijna gelijk en nu donkerder! Zou mijn eitje dan toch gaan komen al deze eerste ronde!??!
Binnen 24-48 mag je verwachteb dat je een eisprong hebt edit:Een lh piek geeft geen garantie dat je ern eisprong hebt
Daar heb je gelijk in... gisteravond geklust en nu maar afwachten... vind het weer net zo spannend als bij de eerste
Gewoon regelmatig gezellig maken. Kun je het ook niet missen. Om de dag of zelfs om de 2 dagen is voldoende.
Klopt. Maar als je cyclussen hebt van 3 maanden en je bent niet iemand die verzot is op 3x per week sex maandenlang of omdat je nog andere Kids hebt, of een baar waarbij je even van huis bent etc en je wilt je ei niet weer voor 3 maanden mislopen, dan moet je gewoon paar testjes doen 💪