Louloute ik zal er ff uitleg bijgeven. 'S ochtends test gedaan hij was OMOwit. Ik kwam 3 uur later thuis en toen was die geel met een lijntje. Ik denk daarom dat het een indrooglijn is. Heb m net afgespoeld met water en t gele is nu weg. Lijntje is er nog...
Meiden, wat denken jullie? Bovenste is van woensdagavond (10DPO) en onderste van vanmorgen (13DPO). Tussendoor ook nog 's ochtends getest. Streepje word nog niet donkerder. Toch heb ik er een goed gevoel over. Ben ik nu naïef? Of afgaan op mijn gevoel?
Ik vind het er niet goed uitzien als ik eerlijk ben Na 3 dagen (2,5 dag) had hij wel duidelijker moeten zijn geworden
Lastig om hier wat over te zeggen...de oploop is per persoon per zwangerschap al verschillend. Bij de een knalt de test al voor nod bij de ander pas bij 5 weken. Of het zit niet goed bij jou of je maakt langzaam hcg aan en wordt het streepje donkerder met 3 dagen ertussen. Ik vrees dat je geduld zal moeten hebben en ondertussen aandelen in het kruidvat moet gaan aanschaffen
Ow sweety.... Blijf hoop houden! Mijn test was ook heel beroerd, weet je nog?? En dames, deze test is van 1 dag na nod.... Wat vinden jullie ??
Ik heb mijn testjes even onder elkaar gelegd. Wel even bewerkt,anders is er niks meer van te zien na het uploaden..
Heb hem Al in je andere topic gezien. Gezien je net in ronde 2 zit kan je cyclus ook wat langer zijn. Hij loopt wel op dus zou er best n goed gevoel bij hebben