Heb je een foto van dichtbij van je kv? Mijn digitale was gisteren nog negatief dus. Je moet echt wel een goede streep hebben. Etos verkoopt trouwens een duo verpakking.
Denk dat hij nog negatief zal zijn. Gisteren was die van mij ongeveer hetzelfde. Dit was hem vandaag en vandaag positief met de digitale, gisteren nog negatief.
Mooie test Jane! Hij loopt echt op. Wat goed! Voorzichtig gefeliciteerd alvast. Ik heb gisteravond wat steken gehad en vond dat er vroeg voor een zwangerschap, dus dacht vanmorgen een bloedbad aan te treffen. Dat was niet zo, dus toch even getest. Deze is 1 dag na NOD (eisprong was een dag later in mijn cyclus). Lijkt me donker genoeg toch? Zou viermaal dan scheepsrecht zijn voor mij?
Volgens mij is die positief! Bij mij zei de app dit: (Bij de rode stipjes gemeenschap gehad) Maar mijn eisprong is meestal 2 weken na de laatste menstruatiedag. Dinsdag had ik steken in mn onderbuik, dus dacht dat is mn eisprong. Maar woensdag en donderdag een witte ovu test. Vandaag zag de ovu test er zo uit: Dus kennelijk waren die steken niet mn eisprong, want streepje begint nu op te lopen. 2.5 weken na laatste menstruatiedag
Kunnen jullie de foto zien ?? Zo onzeker erover zou nu 1 dag overtijd moeten zijn.... in augustus een mk gehad dus nu enoooorme onzekerheid... wat denken jullie ??
Is die goed dan voor 1 dag overtijd ?? Dinsdag had ik wel een positieve clearbleu met + 1-2... was wel nog een stukje voor nod... en toen was de kv test wel nog heeeeel licht