Heel spannen! Vorige keer werd het op 9w een mk... het wordt ons 3de kindje heb al een zoontje en dochtertje en van jou ?
ohh wauw dan lijkt het me helemaal spannend idd! haha ook zwanger van de 3e leuk een zoon en een dochter hoe oud zijn ze? ik heb 2 zoons van 8 en 1 dus zit achter wat tussen qua leeftijd.
Indd heel leuk zo 😊 zoontje is 4 en dochter 2 en een half ach dat leeftijdsverschil heeft ook wel zijn charmes denk ik ?
Oh toch wel meiden die mijn streepje ook zien:O was al bang dat ik gek aan het worden was denk dat als ik woensdag m'n niedling niet krijg ik nog een keer ga testen
ja dat zeker het voordeel is ook wel dat de oudste al heel veel zelf kan en dat die met sommige dingen ook kan helpen, het nadeel is dat hij zich soms teveel met zijn broertje bemoeit (zucht) maar 4 en 2en half is wel lekker dicht op elkaar, spelen ze ook een beetje met elkaar? dat lijkt me wel weer leuker als ze wat dichter op elkaar zitten. haha een meid lijkt me leuk en anders maar een jongen erbij zou ik ook niet erg vinden die schijnen toch wat minder pittig te zijn
Mijn dochter is indd wel een pittig ding maar ze is wel heel erg lief wat broer dan minder heeft.. ze spelen heel leuk met elkaar maar soms is het wel heel druk... maar dat neem je erbij natuurlijk