Ja hij is roze! niet grijs. Ook stond hij er binnen de tijd. Daarom schrok ik ook hahaha Ik d8 echt dat het aan mijn ogen lag
Potverdorie sta hier bijna te stuiteren! Maar durf nog niet blij genoeg te zijn omdat het nog zo vroeg is Maar dit verklaart wel waarom mijn borsten en tepels sinds deze week weer 'werken' na mn borstverkleining vorig jaar!
Ja dat is zo maar ik blijf deze oploop bij mij bizar vinden. Zo snel heb ik het echt nog niet gehad...
Eerlijk gezegd geen idee ik weet ook niet precies hoe ver ik zou moeten zijn heb geen regelmatige cyclussen. Volgens de gyno kon het van 3 tot 5 weken zwangerschap passen en het belangrijkste is dat hij morgen dus gestegen is als we weer prikken. Bloed nog steeds wel af en toe maar het is meer een beetje slijm met af en toe een sliertje bloed zeg maar. Probeer me dr niet al te druk over te maken we horen het morgen wel. Mocht het positief nieuws zijn mag het een klein wonder heten zo niet dan had ik het al verwacht en dat maakt de klap dan hopelijk wat minder..
om mijn cyclus een beetje te leren kennen besloot ik deze keer vanaf dag 13 dagelijks een ovulatie test te doen. Mijn gemiddelde cyclus is tussen de 29 en 32 dagen. Op dag 16 (3de testje van boven) dacht ik een positieve ovulatie test te hebben. Vandaag zit ik op dag 24 en heb ik ineens de onderste ovulatie test binnen 1 minuut.. Zat ik dan toch fout met mijn ei en springt hij nu pas? Wat denken jullie?