Aangezien je aangeeft dat je op dag 24 zit kan hij ook reageren op een beginnende zwangerschap. Ik weet niet hoelang Jou cyclussen normaal zijn? Ik zou voor de zekerheid ook een zwangerschaps test doen. Heb namelijk vaker gehoord dat ovulatietesten ook op hcg kunnen reageren en zwangerschapstesten op lh hormoon. Misschien zeg ik nu wel iets heel geks hoor maar je weet maar nooit Edit zie net dat je cyclussen tussen de 29 a 32 zitten. Als je uitgaat van de eerste positieve ovulatietest zou je eisprong ongeveer op dag 17 zijn geweest en zit je nu dus op 8 dpo. Dus weet niet of dat te vroeg is voor hcg of toch een verlaat ei. Ik hoop dat andere dames met meer ervaring hierin nog een reden kunnen bedenken, want ik weet niet of ik het zo allemaal goed zeg hahaha
Ja nu zeker, clearblue loopt ook op zoals het hoort, dus ja ik geloof er nu helemaal in. Mijn gevoel zegt nu ook wel dat er over 8 maanden 1 of 2 wondertjes komen
Goed om te horen!! Ik wens je een hele mooie zwangerschap! Weet je al wanneer je de eerste echo hebt?
Ja nog 3 weken, dan ben ik bijna 7 weken. Maar als ik ongerust ben, buikpijn of bloed verlies mag ik bellen en dan zetten ze mij er tussen...