Moet je niet doen hoor, iedereen is anders en iedere zwangerschap is anders. Soms maak je gewoon sneller hcg aan. Daarbij zijn er bij mij 2 embryo's terug geplaatst. Je testen zien er hartstikke goed uit.
Dank je... geeft me weer wat hoop! Mss is het missen van kwaaltjes ook wel het probleem... wel moe, vaak plassen en gisteren en vannacht wat steekjes in de borsten voor de rest niet echt iets.... hoe zit dat bij jou ?
Ook eigenlijk niets hoor, af en toe wat misselijk maar niet veel. Kom je naar de augustus mama's topic?
Ja, wat denken jullie.. denk normaal 13dpo.. maar kan ook minder. Afwisselende cyclus.. zelfs met clomid.. In het echt precies duidelijker. Hopelijk plakkertje na mk in augustus
Nee niet helemaal. Test is licht voor 16 DPO he? Loopt gelukkig wel op. Denk dat vrijdag nog een keer testen verstandig is?
Ik vind hem wel dun op deze foto maar kan ook aan mij liggen! Ik duim voor je dat hij mooi oploopt en op een mooie plakbaby
Ik zou zeker vrijdag testen om te zien of ie is opgelopen. 16dpo is ie inderdaad wel erg licht. Hoop op een knaltest en een plakbeebje😊
Deze testen vind ik sowieso licht uitvallen als je bijv een kv test er naast zou leggen Ik zou zeggen dat hij positief is hoor hoop dat het mooi gaat oplopen !
4 dpo positief testen is onmogelijk. Je bevruchte eicel is pas net in je baarmoeder aangekomen. Nog niet eens ingenesteld, dan pas wordt er hcg afgegeven en dan duurt het nog enkele dagen voordat je positief kan testen.
Denk dat je verder nent dan 4 dpo. Heb je ovilatietestenn gebruikt of getempetatuurd. Weet je je eisprong. 4 po positief testen is nauwelijks mogelijk