Geen vage ovu-test maar een mooie knaller!! Helemaal happy omdat ik vorige maand een vroege miskraam heb gehad en dus was het wel even spannend of m'n lichaam niet helemaal van slag zou zijn! Maar weer precies op tijd, morgen m'n eisprong! Ben opgelucht dat de miskraam m'n cyclus niet overhoop heeft geschopt. Een nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Vorige week ovulatietesten van big bazar meegenomen om te zien of deze ook duidelijk reageren op mijn lh piek. Big bazar en zwanger en kids En toen was daar gisteren een knaller. Hopelijk zijn we vanavond nog op tijd met klussen!
Hopelijk lukt het met de foto, eerste keer dat ik iets bijvoeg. Maar owhh mijn ovulatietest! Positief als wat toch? Zo blij met mijn onregelmatige cyclus :-D
Hier mijn hele rijtje: Bovenste is cd8, onderste cd19 (op sommige dagen een dubbele test gedaan. Mijn eerste keer met ovulatietesten, op elke altijd wel een 'net aan streepje' te zien maar krijg het slecht op de foto
13 dagen na punctie, 11 na terugplaatsing. Pregnyl 5000 is 15 dagen geleden. Hij is wel erg licht denk ik? Hij lijkt grijs maar is wel echt roze.
Een nog negatieve ovu test, maar ik vind het 2e streepje al aardig donker voor 4 dagen na de laatste menstruatiedag. (In het echt is ie nog iets donkerder.
Deze is inderdaad negatief. De donkerte (is dat überhaupt een woord?) zegt niks over het verloop. Nog even doortesten dus
Doen we zeker, als ik mijn eisprong heb dan heb ik ook echt knaltesten. Maar de week voor mijn menstruatie waren ze veel lichter. Volgens mij bestaat 'donkerte' gewoon
@ babbelboxje; herkenbaar maar t zegt idd helaas niets... hier deze ronde op cd 9 ook ineens een redelijk duidelijke test, maar helaas is de piek nu op dag 16 nog steeds niet geweest. Misleidend soms hé, die testen. Hopelijk heb je gauw een positieve ovulatietest met daarna een positieve zwangerschapstest!
Ben jij nou in je wacht weken zwanger geworden? Zie dat je naar Amsterdam zou gaan... wow wat een wonder. Gefeliciteerd