Ja is ook een optie... ik had eerst die van sensitest maar werkte dus ook niet. Lastig als je iets zo graag wilt
Ik ga het even Googlen bedankt voor de tips ladies 😞 Tis zo lastig als je teveel wilt hè?! Loslaten is de truuk, nu nog doen!
Niks te turen.... wel mooie oploop. Vandaag 14 dpo en heb nu ook geen testen meer hahahaha. Start op 11 dpo tot vandaag. Allemaal ochtend. Ik test steeds donkerder Savonds dus die heb ik er tussenuit gehaald. Zo trots ❤
Vervelend dahnay! Misschien even googlelen naar hele gevoelige? Kan je altijd proberen. Mooie oploop Saskiaaa! Gefeliciteerd!
Happyjoy, mooi rijte! Plaats hem hier ook nog even voor de zekerheid, twijfel weer. Is een testpoint test, hebben jullie daar ervaring er? Ik vond dat de controle streep al heel langzaam zichtbaar werd. Ik ga maar uit van negatief, zal wel ongesteld worden denk ik. Vandaag 10 dpo.
Sallie ik zie ook niet echt iets... maar.. de upload kwaliteit is wel niet te best. Zie je m zelf goed?
Ik weet ook niet zo goed wat ik zie, haha. Te weinig om te durven zeggen dat ik hem positief vind, vandaar dat ik uit ga van negatief. Krijg ook last van mijn buik, dat is altijd zo'n 3 dagen voor nod, teken dat het eraan komt. Volgende maand weer beter!
Jullie mogen weer even turen hoor Ik denk dat ik dingen zie die er niet zijn helaas. Ik zie heeeeel vaag iets van een lijntje. Vager dan vaag. Maar ik zie iets. En ik heb al 5x eerder met deze testen getest (1x 8 dpo en andere cyclussen) en nog nooit iets gezien. Edit: Volgens FF zit ik vandaag 12 dpo
Ik zie heel licht een streepje hoor! Hoeveel dpo zit je nu? Mijn allereerste über vage test was net zo! Toen bleek ik achteraf gezien op 7 dpo te zitten🙈
Als ik mijn temperatuurkaartje moet geloven al op 12 dpo... Maar dit is mijn eerste normale cyclus na het stoppen met de pil dus ik heb geen idee hoe lang mijn lf is.