Ik kan het niet super goed zien vanwege het licht.. hm.. misschien toch écht even 2 daagjes wachten! Ik ga heel hard voor je duimen dat die van gister geen indroger is!
Nina sanders, duidelijk hoor!! Colin, hier de foto ook te donker om iets te zien. Misschien zo in het licht een foto maken?!
Ik zal zo nog eens een foto maken in daglicht. Al zijn ze inmiddels wel een paar uur oud natuurlijk. Ik had gehoopt dat ie op zn minst net zo donker was als die van gisteravond maar helaas. Dikke domper dus weer!
Ik teste in de ochtend ook lichter dan in de avond. Kan best zijn dat dat ook voor jou geldt. Zou vanavond gewoon nog eens testen.
Deze zijn van 2besure. Heb daar inmiddels al 7x mee getest en altijd spierwit gebleven. Gisteren heeel vaag streepje waarvan ik ook twijfelde over de kleur. Vanochtend duidelijkere streep en hij is ook wel echt roze. Maar sowieso wacht ik even af of hij oploopt.
Kijk maar op mijn foto op de vorige pagina, die van vanochtend is ook lichter dan die van gisteravond (s middags had ik weinig gedronken en gisteravond juist veel). Ook deed de test er erg lang over.. Ik ga vrijdag weer een testje doen!
Stop ajb met die testen. Zijn echt onbetrouwbaar. En zeer ongevoelig. Haal even de testen van kruidvat 2 voor 5 euro.
Oh echt? Terwijl ik echt dacht dat mn urine vanochtend veel geconcentreerder was dan gisteravond. Ik hou het even in mn hoofd. Misschien dat ik over een paar dagen nog eens ga testen. Vandaag ook nog maar 10dpo.
Wie wil er meekijken? Ik zit nu op 10 dpo. Vanmorgen een testje gedaan, leek omo-wit na 5 minuten. Maar omdat onze kamer vrij donker is, heb ik hem na 10 a 15 minuten toch nog even bij het raam gehouden. En nu denk ik toch een tuurstreepje te zien! Kan er na 15 minuten al een indrooglijntje zijn?
@jazz De foto's gaan enorm achteruit bij plaatsen, maar denk wel iets te zien. Ik heb hetzelfde bij een ander merk test (certain van zwanger&kids vanaf hcg 20) Na 10 min kwam het lijntje. Het is dus net als bij jou te laat, maar het lijkt me te vroeg voor een indroger. Is ook roze. Morgen maar weer testen en ik haal vanmiddag even nieuwe kV 2v5. Hier foto (9dpo pas haha)
Net nog even getest met dezelfde van zwanger&kids en een 25hcg van de action. Op beide een heeel vaag lijntje na 5min. Spannend! Morgen 2v5
@pollewop86 Bij jou ook al zo spannend! Ben benieuwd naar jouw test morgen! De kwaliteit gaat inderdaad erg achteruit bij het plaatsen, viel mij ook al op! En het is al moeilijk om iets op de foto te krijgen Maar dat jullie ook iets zien geeft me hoop.. Bedankt voor het kijken allemaal! Overmorgen maar een nieuwe test doen (tenzij ik morgen al niet meer kan wachten)