Thanks! In het echt is de teststreep zelfs een tikje donkerder dan de controlestreep, al zie je dat op de foto niet. Ik heb gisteren niet getest, dan zie je in 2 dagen toch wel echt verschil volgens mij.. 😌
Flinke oploop lootje! Hier lopen ze ook goed op, zo fijn! En zo beangstigend dat het nog zomaar mis kan gaan
Dames, Ben ik nou gek of zie ik een indroogstreepje zitten?? Ben erg vroeg met testen. 3/4/5 januari is waarschijnlijk m'n nod.
Na hoeveel tijd kwam het streepje en welke kleur? Ik zie wel een soort schaduwlijntje maar of het een echte is? Sowieso over 2 dagen nog eens testen Mijn eerste vroege vage lijntje op actiontest stond er wel binnen 5min en was roze. Ookal moest je je best doen hem te zien
Na 3 minuten stond hij er wel op. De vraag is alleen welke kleur. Als ik nu kijk naar de test dan zie ik geen roze lijntje. Maar als ik hem tegen het licht houd, dan zie ik toch wel weer wat.. Op dat moment was t toch echt wel meer grijzig, misschien is het een voorgedrukt lijntje? Ben sowieso van plan om over twee dagen ofzo weer te testen alleen zou 01/01 ook super zijn.. 😂 Ben dan alleen bang dat ik niet wijzer word
Ik zie niks. Maar met je nod op uiterlijk 5 januari ben je ook wel erg vroeg. Weet je ook op hoeveel dpo je bent?
Ik gebruik geen ovu testjes.. houd mijn vruchtbaar slijm in de gaten en voel t meestal ook. Nee joh, vraag maar raak!!