Die methode is niet geheel betrouwbaar en daarmee kan je er tot 5 dagen verkeerd mee zitten. Ei pijn is bijna altijd de groeipijn die een aantal dagen voor de sprong komt en ook vruchtbaar slijm kan je tot 5 dagen van te voren verliezen Is ovulatietesten doen of tempen geen betere manier om je eisprong vast te stellen? Je hebt kans dat je nu zelfs nog maar op 5 dpo zit ofzo en dus echt veel te vroeg aan het testen bent
Dicky duidelijk hoor!!! Gefeliciteerd!!! Monic ik zie helaas niets. Maar 9/10 DPO is nog heel erg vroeg. Ik teste op 9dpo negatief en op 10dpo positief. Ligt maar net aan wanneer de innesteling is. Het kan dus zeker nog alle kanten op!!
Whooohh ik kom even mijn blijdschap delen!!! Vandaag 10 dpo...ik moest voor mezelf toch even testen voordat ik vanavond aan de champagne etc ga!😁 En ik had op de kv een heeel licht streepje, op foto haast niet te zien. Nog maar een Action test gedaan iets duidelijker streepje, maar ook licht. Wow wat een spanning....we hebben een dochter die na 2,5 jaar uiteindelijk door iui met hormonen is ontstaan!🙈 En nu..cb digital: ZWANGER!!!
Dank allemaal! De rest ook weer een paar mooie zw.testen gefeliciteerd en ovulatietest succes vanavond hihi
Een vraag.. Vanochtend gestest... naar m'n gevoel niet of niet duidelijk...lijkt wel dat er een kras op het scherm zit. Ik heb de test vanochtend open gemaakt... en nu is er een streep helemaal naar rechts... Wie weet wat dit kan zijn?
Appelsap dat is opgehoopte vloeistof en urine Dat gebeurd regelmatig na afleestijd. Daarom kan je een negatieve test na afloop beter weggooien