Foto direct na de test gemaakt ? Dectest lijkt al me even te liggen gezien de kleur van de teststreep
Sorry deze is te opgedroogd om eerlijk te beoordelen. Het kan nu net zo goed een indroogstreep zijn. Even opnieuw testen en binnen 5 min een foto maken.
Vandaag 9/10 DPO (positieve ovulatietest op 22 december) Ik lijk in de mega verste verte een licht streepje te zien op de bovenste maar m'n vriend zegt dat ik het me inbeeld.. Benieuwd of jullie wat zien! Let op: hij is meeeeeeeega als in -bijnaonmogelijktezien- tuur!
Posi ovu op 22 dec is 24 dec je eisprong en dus vandaag 8 dpo Ik zie overigens niks op je test maar je bent dus ook wel erg vroeg
Ik heb m'n ei duidelijk gevoeld (ik heb altijd giga buikpijn als ik m'n eisprong heb) en die was duidelijk de 22ste aanwezig en zelfs 23ste ook nog! Slechtste geval 9DPO dus en idd ben nog erg vroeg.. kan m'n enthousiasme altijd slecht bedwingen 😂
Ben bang dat ik (nog) niets zie...maar je bent inderdaad nog erg vroeg met testen. Wat RoGiJuli ook al aangeeft, je voelt je (meestal) ovulatiepijn vóór je eisprong en niet tijdens. Denk dat je minder DPO zit dan je denkt...
Dat is dus groeipijn en dat je het de 23e nog voelde betekent dus de 24e je ei en vandaag dus 8 dpo Dan is een nega test niet vreemd want het is nog vroeg. Hopelijk over een paar dagen een duidelijke streep!