Nu stop ik echt. Teststreepje kwam sneller dan controlelijn. Cb digitale doe ik volgende week / dit weekend een keer 😁😁..
@Nina mooie knaller hoor!! Vandaag precies 5 weken! Was een beetje angstig om de CB te doen. Ik weet dat het niet alles zegt maar zou toch onzeker worden als hij op 2-3 was blijven staan. Maar een mooie 3+! Dit was m'n allerlaatste test! Als het goed is belt vandaag de VK voor een afspraak. ❤️
Hoi dames, Een vraagje. Op 19 en 20 december een positieve ovutest. M'n man vond de test op de 19e het positiefst. Wanneer kan ik m'n menstruatie verwachten? Vanaf vandaag toch neem ik aan?
Nee, je ei springt 24-48 uur na een positieve ovulatietest. Dus waarschijnlijk morgen of overmorgen. Ik word altijd 17 dagen na een positieve ovulatietest ongesteld. Heb je al kwaaltjes?
Oei, je bent nog wel erg vroeg met testen. Ik zie het niet zo. Maar ik zie het nooit echt lijkt wel. Zie jij zelf wel iets?
Over 2 dagen nog eens testen! Dan ben je al wat verder en dan zou je wel echt wat duidelijker wat moeten zien. Even geduld hebben.
Ligt ook aan je cyclus. Als je uitgaat van een LF van 14 dagen en je ovulatietest Ga uit van een eisprong op 21 dec dan is je verwachte nod 4 jan