Met veel inzoomen zie ik een streepje maar kan niet zien of het een indroogstreepje is of dat het streepje roze is....
???? Sinds dinsdag last van een schimmelinfectie. laatste x was ong 3jaar, 3,5 geleden dat ik dat kreeg,gelukkig! 😒 ik weet t niet..🤔
Fijn Nina, de 3+, loopt dus mooi op! Jolanda, bij jou lijk ik wel wat te zien, mogelijk komt het door de achtergrond, maar af en toe valt het streepje ineens weg? Susy,ik zie echt wel een streep, gefeliciteerd!
bovenste zie je een licht streepje , maar door de foto niet zo zichtbaar.. onderste heb ik met ochtend urine gedaan. bovenste niet. Ik weet ook niet waarom ik ineens ging testen haha.. dacht zal voor de gein is een test doen...huu zou het niet weten, vorige maand had ik een cyclus van 32 dagen, en 3 maanden daarvoor 29 dagen... 13 dec ongesteld pff ik geloof het nog niet, het is dan ook onverwachts..
Iemand een wijs woord over deze test? Want hij is helemaal uitgelopen.. Cleablue testen zijn helaas op!
Verzopen? 😂 Dat ding heeft er net 5 seconde inhangen! Haha Maar op jou test zie ik een soort vlekje/heel vaag streepje?
Dan zou je met een cyclus van 29 dagen op ongeveer 8 dpo of 9 dpo zitten nu...dan is het al een duidelijk streepje!
Ohhh super, ik durf hem nog niet te doen Kijk eerst morgen de test van MvM aan en dan zaterdag maar eens deze, dan zou ik 5+6 moeten zijn...