Was toch wel even spannend haha! Nu stop ik met testen (na 4 KV testen, 2 cb digitale én een bloedtest )
Hier een onbewerkte foto na 3 minuten De onderste is van vanochtend. De foto ook De bovenste van gistermiddag.
Vanmorgen getest met een kruidvat early maar ik heb geen idee hoe mijn cyclus is omdat ik zes maanden geleden ben bevallen. Het zou ook vrij onverwachts zijn. Ik zag in de huls een schaduw dus heb hem open gemaakt. Dit is gewoon een voorgedrukte streep toch of moet ik voor de zekerheid toch 2 voor 5 gaan halen? Zie dat het op de upload weg valt maar in het echt staat er een dunne streep (moet dus een plusje zijn bij positief, die blauwe dikke staat er altijd) door de minstreep heen. Wel over de gehele test.
Uhm 2 Be sure besteld.. t zijn dipsticks. Net zoals zwanger en kids, vanochtend had ik helaas weer een negatieve test i. M'n handen..
Ah snap ik, heb je hem met ochtendurine gedaan? Bedenk je dat dit een hele slimme manier van cb is hoor, om geld te verdienen. het is ook slechts een INDICATIE. Ik bedoel, ik had een digitale in huis en die gaf niet aan wat ik wilde zien. Wat doe ik? Ik koop gelijk 2 nieuwe. Hoppa, daar gaat al 35 aan 3 testen.. Er zijn vrouwen die pas met 6 weken 3+ testen hoor. En dan nog, als je de avond ervoor veel gedronken hebt kan je urine nog niet geconcentreerd zijn! Ik duim voor je dat alles goed gaat! Bewaren
Ach, meis... probeer te ontspannen en het los te laten. Je bent zwanger en of het goed gaat kan niemand je garanderen. Wanneer heb je de echo? En zelfs als die goed gaat blijft het nog spannend. Maar probeer echt te genieten en die rottesten weg te doen!