Even weer wat bijspijkeren. Is weer even geleden. Zouden jullie met deze ovu test nog een x testen vanavond of morgen weer? 1 van gisteren en de donkerste van vandaag.. Brand maar los
Allebei negatief zou ik zeggen. Mijn action ovutest werd donkerpaars en donkerder dan teststrwep toe ie positief was. Ik teste 2x per dag
Zeker nog negatief.. maar zal ik dan vanavond nog een x doen of gewoon morgen weer? Omdat ie toch stukje donkerder is dan gisteren
Lh schommelt nogal.. welke cd zit je nu? Ze zijn errug goedkoop dus 2x per dag lijkt me wel goed te doen toch?
Dag 25... erg lange cyclussen soms.. weet ik nog van de vorige 2x. Ook geen touw aan vast te knopen soms hihi.. meen mij te herinneren bij mn dochter dat als ie zo was mn ei wel in aantocht was.. verlies ook veel slijm (sorry 😉
Hallo dames! Ik zit een beetje mee te lezen en zie bij verschillende reacties dat die testen waar een plus bij in beeld komt niet zo betrouwbaar zijn? Heb vanmiddag met een kruidvattest hiervan een test gedaan en had echt een megavaag dwarsstreepje erop. Heb hem maar snel weggegooid....maar ja,nu twijfelen dus...:x
Is dat zo? Dan had ik vorig jaar mazzel,toen kwam er een knalplus tevoorschijn. (Maar dit werd dan weer een ma) Ik heb er nog 1,die doe ik morgenochtend en als die niet blanco is moet ik maar even in mn pauze naar het kruidvat De reden dat ik deze heb gehaald komt omdat ik een paar keer met 2v5 euro testen echte missers heb gehad (raar doorlopen / schuine strepen ) Bedankt voor je antwoord!
Vaag streepje, vanmorgen een early test gedaan van kruidvat dacht iets te zien maar later weer twijfel daar heb ik geen foto van!!
Ok maar hoe verklaren we dan de early test van kruidvat waar ik niks op kan zien, alleen toen ik hem uit elkaar haalde en hem in het licht hield? 🙃
Onregelmatige cyclus, maar gok op 12 DPO (geen ovulatietesten gebruikt) Is de test dan te licht? Wat zijn deze weken toch slopend!