Ben niet bekend met bigbazaar testen maar deze vind ik wel erg duidelijk! Ben benieuwd naar je kv test. Alvast gefeliciteerd
dames een vraagje als ik op 10 dpo zit dan is toch mijn menstruatie over 5 dagen toch ? of vergis ik mij soms tel ik 10 dpo niet mee
Dat ligt aan jouw luteale fase (fase tussen eisprong en menstruatie). Mijn lf is gemiddeld 12 dagen dus als ik op 10 dpo zou zitten dan zou ik mijn menstruatie over 2 dagen verwachten. Dus als jou lf 15 dagen is dan kun je je menstruatie inderdaad over 5 dagen verwachten
Dat is niet te voorspellen. De ene keer loopt de streep op en knalt en de andere keer knalt hij uit het niets.
Als jouw lf 14 dagen is dan wordt je op 15 dpo ongesteld (15 dpo wordt dan weer cyclusdag 1). Mijn lf was 10-11 dagen dus ik werd op 11-12 dpo ongesteld.
Hallo dames Hoe is het hier? Wat denken jullie van het rijtje de 2 onderste zijn van vanmiddag en de onderste van vanavond. Is mijn eitje onderweg? Alvast bedankt Groetjes
Bedankt voor je reactie! Is het handig om wel door te testen? 😊 Wij gaan het gezellig maken vanavond haha!
Ik testte meestal door totdat het streepje iets lichter werd. Had soms namelijk 2 dagen achter elkaar een knaller.
11DPO. Ik ben er van in de war want voel me zo niet zwanger... Clomid 150mg ronde 3. Eergisteren nog niets te zien.. binnen 5 min:
Dat kan je helaas niet zien aan ovulatietests. Een piek garandeert geen eitje. Hou je ook je temp bij? Ik help je in ieder geval wel hopen
Nee temperaturen gaat hem niet worden met de wisselde diensten helaas maar dit is mijn eerste ronde met testen 😊 We wachten het rustig af 😎