Ik zie het hier ook niet hoor. In het echt wel. En er zit maar 24 uur tussen de testen. Dus nog naar even afwachten. Bedankt!
Ellen, volgens mij zitten we in hetzelfde schuitje.. hoewel ik bij mij juist in het echt de oploop niet zie die sommige anderen hier wel zien en bij jou andersom. Duimen dus! Ik durf niet meer zo goed te testen en sla even een of twee dagen over.
Ja, ik denk het ook Aries. Enerzijds wil ik niet meer testen en pas over een paar dagen weer. Anderzijds wil ik het zo graag enigszins 'controleren'. Wat gewoon onmogelijk is. Maar ik voel me wel zwanger. En geloof ook dat de streep er wel staat. Dus ik probeer positief te blijven. Mijn 4 (!) Testen heb ik binnen 24 uur genomen. Dus hoeveel verschil mag je dan verwachten. We gaan beide gewoon een beetje vertrouwen houden! Ik duim voor je!
Oh haha, dat is dan toch wel anders, dan kun je nog weinig verschil verwachten. Bij mij waren ze verspreid over vijf dagen.
Nu in rondes 3 en heb geen gevoel erbij... altijd als ik denk dat het raak is dan is er niks dus ik denk maar niet meer hihi. Ben wel benieuwd, zou denk ik aan de ene kant perplex zijn mocht het zo snel raak zijn. Bij de eerste duurde het 9 maanden, dus daar ga ik nu ook maar vanuit
Hartstikke Tuba! Gefeliciteerd! Bij mij is de streep helaas nagenoeg verdwenen bij mijn testen van vanavond.
Avond urine.. 6 dagen voor nod.. na de verkeerde testen van 2BEsure gehad te hebben wou ik toch checken.. t is weer mega tuur.. ben ik dan een mega tuur plasser ? 😅🙈 ik denk na uploaden amper te zien..
Tuurtest op 12 dpo... Gisteren op 11 dpo savonds getest tov die is hij niet donkerder naar mijn idee maar er zit ook nog geen 12 uur tussen de testen.. Wat zien jullie?
Nee, 2besure geeft altijd valspositief, dat heeft niets met jou te maken. Die moet je gewoon vergeten.