hier nog een keer een test. zien jullie t hier beter op? t is een action test geven die zulke duidelijke indrogers? ik heb t iig nog nooit gehad🙈
Toch een vraag over ovu testen. Ik zelf heb nog nooit een knaller gehad maar wel trouw dag 18/19 mijn ei elke maand. En een goede eisprong progesteron 45.5 na eisprong volgens de gyn. Nu raade de gyn aan toch ovu testen te blijven gebruiken maar we naderen nu dag 18/19 en heb alleen gisteren een iets donkerder streepje gehad. Is dit donkerder streepje dan weer mijn piek? En hoe kan het dat ik gewoon nooit een knaller heb? Volgens de gyn zijn er gewoon mensen waar bij ovu testen niet werken namelijk. Gisteren wel groeispurt pijn gehad aan de rechterkant. En vanochtend aan de linker?? Deze maand een HSG gehad dus de boel kan in de war zijn.
Was zo blij vrijdag avond positieve test in handen Gisteravond nog test gedaan weer vet positief en net na de wc en shit roze slijm met afvegen moed zakt me weer in de schoenen hoop dat die blijft plakken maar heb der momenteel zwaar hoofd in hieronder de testen
Maar voel me eingelijk voor de rest goed geen buikpijn of iets dergelijks Vanmorgen wel heel misselijk Moest ook beetje spugen maar kwam niks had niks gegeten nog was net twee minuten wakker hoop zo dat het onschuldig is
Roze afvegen is niks, rood bloed wat lang aanhoudt kan je je zorgen maken Roze is heel normaal begin van zwangerschap Gefeliciteerd!
Djw , ja afgelope oktober miskraam gehad dus ben beetje huiverig geworden voor roze slijm Maar voel me verder hartstikke goed dus hoop dat goed komt
Snap dat je onzeker bent maar alles is nu ook goed doorbloed dus het kan zo maar een gesprongen adertje oid zijn. Vertrouw op je testen
Ik vind hem wel heel licht. Ik zou voor de zekerheid nog eventjes door blijven testen. Ik heb in de ronde van mijn HSG, mijn eisprong bijna 1,5 week later gehad als normaal, dus het zou kunnen dat het eventjes in de war is.