Denk trouwens dat mijn eisprong van vrijdag op zaterdagnacht is geweest. Donderdagavond een positieve ovulatietest gehad. Hoeveel dpo denken jullie dat ik nu zit?
24-48 uur na je positieve test springt je ei. Dus houd ze zaterdag aan als dagvan eisprong. Dan is zondag 1dpo en vandaag 2 dpo. Dan heeft testen nog geen zin. Of heb je het over de lh piek op 9 feb dan is zat 111 feb de eisprong Zondag 12 is 1 dpo dan zit je nu op 8 dpo 5-10 dpo vindt vaak de innesteling plaats. Ca 2 dagen na de innesteling maakt je lichaam hcg aan. Je bent nog erg vroeg. Ik zou nog een paar dagen wachten
Shit shit. Wat ben ik toch een sukkel. Vandaag 9dpo met 2e plasje en kv2v5 gedaan. Foto na 15 minuten Ik denk iets te zien. Suuuuper vaag natuurlijk. En waarschijnlijk ook niet meer zichtbaar na uploaden. Kijken jullie mee? (Aan bekenden op het forum: nog even ssst, mondje dicht)
Ik zie iets maar weet niet of het is omdat ik weet waar het streepje hoort en het wil zien of... Maar misschien is hij in het echt beter te zien! Morgen nog een keer proberen en ik ga voor je duimen!!
Dames wat denken jullie, vind het nog een twijfelgevalletje. Positief (ovulatietest) of misschien morgen? De onderste is gisteren en de bovenste vandaag.
Scarlett daar is hij nog heel dun maar ik zie wel wat (meer dan de vorige foto). Spannend, hoop dat hij mooi gaat oplopen!! Keek net nog naar de test en hij was even donker, maar was ruim buiten de 10 minuten. Vanavond mooi klussen voor de zekerheid en dan kijk ik morgen hoe hij dan is. Moet namelijk weer nieuwe testen halen.😁
Na een uur is hij zo. Edit, hij is op de kop gegaan. Haha Morgen weer testen, dan 10dpo en dan met ochtendurine