Gezien het streepje en de gevoeligheid van deze test gok ik dat je rond de 4 weken zwanger bent. Wellicht 1 of 2 daagjes korter. Pas over 3 weken kan je een echo laten maken en kunnen ze kijken hoever je echt bent. Met een bloedonderzoek kan je niet zien hoe ver je zwanger bent.
Je krijgt altijd twee bonus weken voor de eerste twee weken in je cyclus. Ik heb toen een bloedtest laten doen en dat is inderdaad niet zo precies als een echo. Hcg verdubbelt, dus je kan grofweg berekenen hoelang je zwanger bent. Uitslag duurde een dag voor mij.
Bedankt voor je uitleg! Ik heb er echt helemaal geen verstand van namelijk, ben er nooit mee bezig geweest. Heel erg om dit zo te zeggen, want ik lees hier veel verhalen van mensen die er zoveel moeite voor moeten doen en ook van vriendinnen bij wie het niet vanzelfsprekend is.. ik vind het zo moeilijk wat ik nu moet doen..
Neem even de tijd om het te laten bezinken. Wat dat betreft is het niet altijd eerlijk inderdaad, maar dat moet voor jou niet extra belastend zijn. Uiteindelijk is het jouw leven, dus niemand kan die keuze voor je maken. Daar is geen goed of fout in, vind ik. Zoals mensen hierboven ook al zeiden je kan op een andere plek in het forum een eigen topic openen, mocht je je verhaal willen delen en opzoek zijn naar meningen. In ieder geval heel veel sterkte en hopelijk kom je er een beetje uit straks
Hoi dames ik had altijd standaard me ei op dag 14. Nu ben ik al vam dag 11 aan testen, 2 dagen spierwit en vanaf toen lichte streepjes tot vanmiddag toen weer spierwit dus nu dag 17 en nog geen positieve test. Kunnen ze ook tussendoor weer spierwit worden? Of zou ik me ei heel vroeg hebben gehad of nog komen? Of piek in de nacht geweest dat ik positieve test gemist heb? Ben dit niet gewend zonder een ei en positieve test, altijd op tijd geweest dus even wennen voor mij Ter aanvulling vanaf begin januari van de pil af maar verder ook altijd op tijd geweest maar misschien nu wat langer tijd nodig..
Heb je wel al gemenstrueerd sinds je van de pil af bent? Ik zou denken dat je piek nog moet komen en dat je nog even moet doortesten. Kan even duren voor alles helemaal genormaliseerd is wanneer je stopt met de pil.
Ja netjes na 29 dagen. Ja de vorige 2x was het gelijk netjes maar drink en plas nu wel veel, zou dan de testen ook lichter kunnen uitvallen? En momenteel ook wel ziek Test zoiezo nog door maar bang dat ik hem gemist heb, weet niet hoelang zoiets positiefs blijft bv als hij snachts wel positief zou zijn en in de ochtend gelijk weer weg
Anders sloop je de ovulatietest per ongeluk met een plakbandje waardoor de de controlestreep nu zo ongeveer mist Morgen maar weer testen, zit nu volgens mij er tegenaan. Hopelijk morgen duidelijk positief
Zou nog geen gat in de lucht springen. Er is vaag iets te zien maar positief wil ik het niet nog niet benoemen.