Hoi dames. Ik heb net getest. En ik twijfel. Ik denk wel licht streepje te zien maar weet t niet zeker. Wat denken jullie?
Ja echt? WoW Pff twijfelde zo erg, zijn sinds de zomervakantie aan het proberen en begin dit jaar kreeg ik te horen dat er een hele grote kans is dat ik al in de vervroegde overgang zou zitten Thanks voor je reactie
Dames, zouden jullie eens mee willen kijken. Normaal heb ik altijd de kv testen, maar was bij de action en heb daar maar eens een test meegenomen. Ik heb ook geen idee of die een beetje te vertrouwen zijn. (volledig vertrouw ik alleen op de digitale testen ) Ik denk toch een streepje te zien (na open maken iets duidelijker op foto)
Ik ben dus niet gek aan het worden Nu afwachten (niet mijn sterkste punt) en hopen dat het positief blijft en oploopt
Vind ik ook! Bij mij was Action zowiezo eerder positief en duidelijker dan de kruidvat! Gefeliciteerd!
Bij m'n eerste 2 zwangerschappen was kV heel snel een knaltest en dat viel nu ff tegen! Maar stop nu maar met testen! Jij ook nog gefeliciteerd!
Vreemd, ik heb vandaag ook beide gedan, maar vind de kv duidelijker. Wel niet meer zo turen als gisteren En gisteren helemaal vergeten door mijn verwondering, jullie ook gefeliciteerd!!
Vanmorgen getest, geen idee hoeveel dpo ik ben. Vorige maand een lange cyclus gehad. Foto 1 is genomen na 2 minuten met m'n flits aan Foto 2 na 10 min zonder flits (streepje was al zo na 5 min maar moest vanmorgen eerst m'n vriend wakker maken voordat ik nog een foto kon maken )
Haring, ik zie het helaas niet. Maar als je niet weet hoeveel dpo je bent kan het dus nog te vroeg zijn Miesjella, duidelijk hoor! Gefeliciteerd!