Ik wil het je wel vertellen naar daar heb je denk ik helemaal niks aan.. ik kreeg precies deze aangeschreven omdat ik ook met bepaalde klachten liep. Dit homeopatisch middel heeft mij weer in balans gebracht. Als je denkt niet meer in balans te zijn zou je naar een homeopaat kunnen gaan.. die zal foto's maken van je gezicht, en haalt daaruit of je op bepaalde vlakken niet in balans bent. ik ben bang dat je dus niks hebt aan het middel dat mij is voorgeschreven. 😔
Zien jullie wat? T is eigenlijk niet mogelijk maar blijf t me verbeelden.. dus zeggen jullie mij dat er niks te zien is!
9 of 10 dpo......op cd12 een smiley en deze test is op cd24 gedaan....(gisteren 5 maart) totaal geen controle over mijn zelfbeheersing voor wat betreft het testen
Goeiemorgen iedereen,, Zouden jullie willen kijken of jullie iets zien? Wij zijzelf zien een heel licht streepje. Ik zit 1 dag voor bij mij nod. Maar weet het niet helemaal zeker.
Ik lijk wel iets te zien. Maar gok niet dat je 13 dpo zit nu want dan vind ik de streep te licht. Kun je minder ver zijn? Op die andere foto's zie ik niks, te onduidelijk.
Ja dat zou wel kunnen. Ik weet het namelijk niet zeker. Ga vanmiddag even nieuwe testen halen. En gewoon door testen.
Dat niet in balans herken ik wel, momenteel niet zo lekker in m'n vel na het verlies van onze zoon in november. Maar dan denk ik dat ikmaar een afspraak ga maken bij m'n eigen "hulpmiddel". Toch bedankt!
Gecondoleerd! Ik snap dat je dan helemaal uit balans bent. Wat moet het verschrikkelijk zijn voor jullie. Ik wou dat ik je verder kon helpen maar dat gaat helaas niet. Waar ik sowieso heel veel baat bij heb is Bachbloem. Hier word je alleen wat kalmer en rustiger van in je hoofd. Verder niet verslavend, het word ook voor baby's gebruikt. Kun je bij de tuinen halen. Heel veel sterkte nog!🌹
Vinden jullie de laatste 2 testen oplopen? Er zit 48 uur tussen dan zou je toch moeten zeggen dat ze moeten oplopen.