Thnx! Ga ze vanmiddag als ze opgedroogd zijn nog eensteeds bekijken. Wat kan je onzeker worden van een test.
Ja, zondag stond er wel degelijk een streep op de test, in het echt duidelijk zichtbaar zonder te turen, maar vanmorgen was mijn nieuwe test helemaal wit.....en zo gaat het nu al een paar keer afgelopen jaar....wordt er tureluurs van..... Morgen nog een testje en als die ook weer wit is ga ik de huisarts bellen voor een verwijzing....ben er nu kaar mee....
Deze is van vanochtend, lijkt wel iets duidelijker te worden volgens mij. Bij mijn eerste ook nooit een knaltest gehad.. wel spannend
Omg Gisteren een topic geopend omdat ik dacht dat het raak kon zijn... net niet meer kunnen beheersen. 11 dpo.... ben ik gek?!?!?
Thx! Wanneer zou ik een cb digital kunnen doen? Wil eigenlijk wachten tot zaterdagmiddag na mijn ochtenddienst. Dan moet hij wel duidelijk zijn toch?
Mijn vriend wil wachten tot zaterdag aangezien zondag mijn NOD is... Morgen doe ik nog een kv testje en zaterdag na mijn werk een cb dan...
ziet er prima uit, ik hoop dat hij oploopt en de CB kan je denk ik wel doen hoor die zal minimaal 1-2 aangeven denk ik!! wachten duurt dan nog lang hoor tot zondag, ik zou de gok wagen!! Voorzichtig gefeliciteerd!!!