Mooie test hoor voor 10 dpo! Even nieuwsgierig; hoe weet je dat je een innesteling hebt gehad op 8 dpo?
Dank je wel! Ik had toen flinke krampen, hoofdpijn en een sliertje roze tijdens het afvegen door me afscheiding. Ook een klein dipje in me temp.
mijn test van zo net.. had erg veel gedronken,urine was ook erg licht. partner en ik zien beide een tweede streep
Ik zie nog niks helaas.... Maar foto wordt ook slecht na t uploaden. Hopelijk gaat is oplopen. Hoeveel dpo ben je?
ja idd,in het echt zien we hem beter. ik heb eigenlijk geen idee hoeveel dpo ik ben, weet alleen dat ik precies vandaag twee weken terug felle steken in mn buik heb gehad,liep krom van de buikpijn...
Ik zie helaas nog niks op je test haring. Hopelijk vandaag of morgen een duidelijkere met ochtendurine!
Hoi even een vraagje. Ik had nog een ovu test liggen die niet meer lang houdbaar was. Ik zit nu een week na mijn eisprong en de test was helemaal wit wil dit iets zeggen ? Of kan het nog alle kanten op? Iemand hier ervaring mee ?
Je hebt de ovulatie test gebruikt om een zwangerschap op te sporen ? Zo ja je bent pas 7dpo. Innesteling vindt plaats tussem dag 5-10. Niet iedere vrouw heeft een positieve ovulatie test als ze zwanger zijn. En een positieve ovulatie tezt wil niet zeggen dat je zwanger bent.