Foto's: Vage/Duidelijke Ovulatie & Zwangerschapstesten! Deel -> 32

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door RoGiJuLi, 11 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teddie86

Teddie86 Niet meer actief

Dat wil zeggen dat de test werkt zoals hij moet werken. Je ovuleert nu niet dus je hebt geen positieve test.

Heb je hem willen gebruiken om een zwangerschap vast te stellen dan zegt het helemaal niets. Het is namelijk een ovulatietest en geen zwangerschapstest...

2. brabant1989

31 jan 2011
    27
    0
    1
    NULL
    NULL
    Dank jullie voor de reacties

3. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Bekijk bijlage 507387

Toch maar even showen:D
    Precies 14 dagen na het innemen van mijn laatste pil van de strip. Verrast blij:)
    Nu hopen dat mijn cyclus wat regelmatig is de komende maanden... of dat het snel raak is natuurlijk hihi

4. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Zou die positief zijn, of kan die nog meer knallen?

5. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    ik denk wel positief pinkblossom!

6. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Aan de bak vanavond! :D

7. Klavertje444

30 jun 2016
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Damess helppp, begrijp er helemaal niks van.

Ik ben laatst op 4 juni ongesteld geworden en heb een cyslus van 27/28dagen. Nu ben ik met de ovulatietesten begonnen op dag 9, terwijl in de bijsluiter staat beginnen op dag 12. Op internet heb ik kunnen vinden dat mijn ei rond dag 15 moet springen.
    Als ik zo kijk dan lijkt het alsof ik een postieve ovulatietest heb op dag 9 toch???.. Nummer 1 en 2 zijn van dag 9, had twee keer gestest op die dag en de laatste nummer 5 is van gisteren. Is mijn ei eerder gesprongen of kan dit een valse test zijn en dat mijn ei nog moet springen?

Xx

Bijgevoegde bestanden:

8. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Ik vind het moeilijk te zien omdat de streep niet is doorgelopen maar volgens mij kan het nog iets donkerder. Is het van vandaag? Dan zou ik er vanavond nog een proberen en kijken hoe die is.
    Internet gaat uit van gemiddelden. Het kan zijn dat je ei eerder springt en je lf iets langer is dan waar het internet mee rekent:) je ei springt overigens meestal pas 24-48 uur na een positieve test.

9. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Moeilijk zeg! Ik zou voor de zekerheid klussen om de dag maar ook echt blijven testen! Hij kan idd nog donkerder! Spannend! Maar als je cyclus altijd 27/28 is dan denk ik dat je ei nog niey geweest is

10. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83

Kan mi nog wat donkerder. Je hebt over het algemeen 24-48 uur na je positieve test een eisprong. Nb een.positieve test wil niet garanderen dat je een eisprong hebt

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.038
    15.634
    113
    Nabij Utrecht
    Meiden... van de ovu's van klavertje444 is de donkere van 12 juli (9 dpo) en de bovenste dus van gisteren en dus niet andersom ;);)

12. Boterbloempje87

Boterbloempje87 Actief lid

13 jan 2016
    131
    0
    0
    Ik werk in de psychiatrie
    Amersfoort
    Ik zou graag hier mijn vraag stellen😌 Mocht ik verkeerd zijn hoor ik het ook graag!
    Deze maand voor het eerst temperaturen. Nu had ik gisteren een positieve ovulatietest. Maar ik zie geen enorme stijging of daling van temp. Iemand die wat wijzer wordt van mijn kaart.
    Ik wordt er heel onzeker van, kan het zijn dat mijn ei niet springt ofzo? :(

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,7 KB
      Weergaven:
      9
  13. Doornstruikje

Doornstruikje Bekend lid

18 okt 2014
    978
    0
    16
    Regio Alkmaar
    Ik denk dat je door moet gaan met tempen en dan volgende maand vergelijken. Pas na een paar maanden temperaturen krijg je zelf meer inzicht wat bij jou normale temperaturen zijn. Succes!

14. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Dat kan hoor. Een ei springt, als hij springt meestal 24-48 uur na een positieve test. Dus misschien komt de stijging de komende paar dagen. Maar een positieve ovulatie test garandeert geen eisprong.
    Succes!

15. Boterbloempje87

Boterbloempje87 Actief lid

13 jan 2016
    131
    0
    0
    Ik werk in de psychiatrie
    Amersfoort
    Doornstruikje en jemima: bedankt voor jullie antwoord. Vriendin van mij was ook deze maand gestart rn heeft mooie duidelijke daling en stijging dus dacht dat dat normaal was;)
    Vervelend en onzeker maar ik wacht af wat het de komende dagen doet.
    Jullie goeie zwangerschap gewenst!

16. shopaholicxxx

18 mrt 2016
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Na 2 miskramen eerder dit jaar een tijdje weggeweest van dit forum. Het is nu 3 maanden na de laatste miskraam en zit op dag dpo +9. Ik voel me gek en vandaar net een kv 2v5 restje gedaan (
    Niet met ochtend urine). Wat denken jullie van de tuur streep..?

Groetjes

Bijgevoegde bestanden:

17. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Op de bovenste foto zie ik zeker een streepje. De onderste niet, maar ligt vast aan de belichting en de scherpte vd foto. Mooi streepje voor 9 dpo hoor. Nu hopen dat ze mooi oplopen.

18. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Bekijk bijlage 507455

Heb ik nu mijn eisprong gehad? Ik twijfel omdat ik de test van vandaag nog zo donker vind.
    Al 2 dagen "eipijn " met name met te hard gaan zitten. Gister avond erge pijn, dat is nu over.
    De onderste is van vandaag een 1 daarboven is van gister middag.

19. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    Veel te vroeg getest, maar er staat iets...
    Ziet iemand anders t ook?

Bijgevoegde bestanden:

20. shopaholicxxx

18 mrt 2016
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie net als bij mijn foto van vandaag (Zie 2 berichtje terug) wel een tuurstreepje! Bij hoeveel dpo is dit?

Deel Deze Pagina