Bedankt voor het kijken dames. Denk niet dat ik nog hoef te twijfelen. MVG87 ik zie ook een licht streepje hoor!
Okee dankjewel cb geeft alleen nog geen smiley maar denk dat het komt omdat de dipstick gevoeliger is. Als ik streepjes op de cb kijk ( weet dat dat eigenlijk niet moet) zijn ze ook behoorlijk donker
Okee bedankt voor je antwoord ik test zoiezo nog door en zie t uiteindelijk vanzelf terug in me temperatuur Die van vanochtend was trouwens wel wat donkerder als deze maar wist niet zeker of die gelde omdat het de 3e urine was van vandaag
Vraagje dames! Ik heb 3 juni (16e cyclusdag) een streep gescoord op test van sensitest, niet zo donker als controlelijn, maar duidelijk zichtbaar. 's avonds lichter en dag erna nog minimaal zichtbaar... vervolgens alles spierwit tot en met vandaag. (26e cyclusdag) Moet ik nu nog blijven testen? of denken jullie dat mijn ei rond 3 juni gesprongen is? Ga natuurlijk nu mijn luteale fase in en heb sinds 5juni zere borsten. Maar wil ook niet mijn piek missen..ppff haha help!
Dames even vraagje had gister een positieve ovulatie test maar vandaag ook weer van welke moet ik nou uitgaan?
Ik had je vraag gezien maar ik weet het antwoord ook niet. Ben wel benieuwd want ik had vorige week ook twee dagen achter elkaar een positieve test.
Okee ja ikzelf klus om de dag dus missen zal ik hem dan niet want als me eisprong tussen nu en morgen is heb ik gisteravond nog een voorraad klaar en morgen avond weer dus dat zou voldoende moeten zijn lijkt me
Twee dagen achter elkaar positief kan toch? Als ze nu weer gaan aflopen heb je je piek gehad. Voor de zekerheid maar even een feestje bouwen vanavond
Gisteren al feestje gehad dus morgen weer aangezien hij gister ook positief was wij doen t om de dag dat zou gewoon voldoende moeten zijn
hoi dit is een etos zwangerschapstest en lijkt op de 2v5 kruidvat test deze is van een vriendin en ze was benieuwd of jullie deze positief vinden ja of nee. graag jullie mening mvg