Zoewiezo niet te beoordelen want hij is buiten de afleestijd afgelezen. Is dir zwanger en kids? Zijn bagger testen
Ilona nog doortesten er zit geen positieve test bij. Bij ovulatietestjes hoeven ze niet mooi op te lopen . De ene dag kun je een duidelijkere streep hebben dan de andere dag
@femme deze is buiten de afleestijd dus ik zou m als negatief beschouwen en morgen even een kv2v5 testje doen,ik duim voor je!
Dit was mijn test 1 dag na dat ik normaal ongesteld zou worden (17 juli). Toen dezelfde dag ook met cb digi + 2-3 getest. Rond venstertje is controlelijn, foto is gemaakt 2 minuten na het te testen. Super donkere lijn dus. Enkele testen nadien ook gedaan, allemaal stuk voor stuk knallers. Paar dagen geleden cb 3+ Een hele shock want totaal niet gepland, morgen hebben we de eerste echo dan weten we hopelijk hoe ver ik effectief ben. Aangezien ik normaal lange cycli heb (35-40 dagen) en ik getest heb op dag 37 met cb digi 2-3 en zo'n duidelijke test, zouden jullie er dan vanuit gaan dat mijn cyclus deze keer toch minder lang is geweest? Of zegt de hevigheid van de testen absoluut niks? Alvast bedankt voor de reacties, ik begin erg nerveus te worden voor morgen..
Tachnona: Ik had op 4w5d een knaller.....dus kan zijn dat je paar dagen/week verder bent dan je denkt. gefeliciteerd!!
Dankjewel Panter, ik zit in een situatie waarin ik me nog niet 100% blij kan voelen, maar ik heb wel hoop dat we er uit gaan komen, eerst maar even kijken of we uberhaupt iets zien op de echo morgen, zo spannend !
https://s32.postimg.org/necqwatsl/IMG_20160727_121047.jpg Sinds vandaag na 3 dagen bloeden niet meer ongesteld
Hoihoi, Vanochtend getest met big bazar test en er verscheen een lichte streep! Ik vraag me eigen alleen af of deze testen betrouwbaar zijn?
Hij lijkt positief door een lichte streep, maar ik zou nog wel even een andere test morgenochtend doen!
Hij is ook echt roze, en zit op 11 dpo. Kreeg toen straks eenmalig roze afscheiding.. Morgenvroeg inderdaad nog eentje doen☺️
Lijkt me een mooie streep voor 11dpo en of ze betrouwbaar zijn weet ik niet, geen ervaring mee,heb altijd met de kv2v5 getest. Ik duim voor je!
Ik zie ook wat mirja maar als dit de zwanger en kids testen zijn dan ben ik heel voorzichtig want die testen zo vaak vals positief. Misschien morgen een KV2v5 doen?