Nee dit is een sensitest.. Ik wacht mijn nod af en ga dan weer testen.. Volgens de sensitest site hebben deze testen geen indrooglijntje.. en deze foto is gemaakt na 5 minuten.. we zullen het zien of die oploopt.. Bedankt voor je reactie in ieder geval
Ik heb hiermee vorige maand vals positief getest helaas Ik zou dus andere testen gebruiken in het vervolg Maar ik hoop natuurlijk voor jou dat deze wel echt positief is! Want dan kan natuurlijk ook gewoon he.
Als het goed is bestaan er geen vals positieve testen. Tuurrlijk indrooglijntjes, maar die zijn grijs en grouw. Roze is zwanger. Wat er dan is gebeurd is dat je zwanger bent geweest, ook al was het maar 2 dagen.. die testen reageren op het hcg hormoon. Vaak is de zwangerschap dan ook snel afgebroken. Al heb ik idd begrepen dat zwanger en kids wel echt onzin verkoopt maar die testen reageren op alles en oh ja ook op hcg
Test kan (helaas) zeker wel vals positief en negatief uitslaan. Is inderdaad de bedoeling niet maar kan wel. Ze meten een bepaalde hoeveelheid hcg, die niet per se aangemaakt is na twee dagen. Een roze streep is meestal iets van zwangerschap indiceert, maar ook binnen de foutmarge kan vallen.
Sensitiefst gaat niet op de site zetten dan er indrooglijntjes zijn . Dan verkopen ze geen tests meer. Ik hoop voor jouw dat het de goede kant op gaat
Nee oké. . Dat is ook wel weer waar.. Maar indrooglijntje verschijnt vast niet binnen 5 minuten.. we zullen het zien over 3 dagen.
Hej! Ik zit op ongv 8 dpo en denk dat ik wat zie. Maat t zal wel weer zo'n vals streepje zijn denk ik.. Deze zijn niet van zwanger en kids maar komen uit china. Is wel exact hetzelfde qua uiterlijk. Hij is een beetje gelig geworden komt door de vitamine b die ik slik, krijg ik gele plas van 🙈 Was binnen 10 mins, er zit wel een stom vlekje zie ik nu.. Krijg ik niet weg.
Vinden jullie de kv 2v5 trouwens gevoeliger dan deze gevoelige dipsticks van z&k? Was even benieuwd..
Ik weet niet of ze gevoeliger zijn maar zeker weten wel betrouwbaarder! En volgens mij heb ik eens voorbij zien komen dat de KV2v5 al vanaf 7 hCG meet.
K heb liever kV dan sensitest of z en k.. Volgens de laatste twee zou ik al weet ik t hoeveel kinderen moeten hebben.. Terwijl t niet zonder hulp van het zh kan.. Dus mijn voorkeur gaat uit naar kV 2 voor 5
Ik krijg nu steeds van die schaduwlijntjes op die van z&k.. Vertrouw het niet meer haha. Dit weekend mijn NOD, mocht ik niet ongesteld worden dan gebruik ik maandag de kv 2v5
Wondfo cassettes zijn ook een goede mogelijkheid: zelfde en even gevoelig als kruidvat 2v5, maar dan wel een stuk goedkoper.
Ik weet het niet Evelien. Bij mij blijven die dipsticks altijd helemaal wit. De lijn moet roze zijn en binnen de afleestijd verschijnen.