Ovulatietesten hoeven niet op te lopen.. die kunnen van de 1 op de andere dag knallen! Maar als ze toch donker zijn dan wel meerdere keer per dag testen, want dan zit je toch wel in de buurt!
Haha ja precies, alleen ik heb de Wondfo testen gekocht op zwangerenkids. Deze zijn nagenoeg hetzelfde als de kv2v5. x
Ik zie wel iets maar ik kan niet goed zien of de kleur roze is... Op hoeveel dpo zit je en na hoeveel tijd stond er een streepje?
Ik vind hem niet duidelijker helaas. Maar zo is het ook moeilijk te vergelijken (opgedroogd en vers). Nog even doortesten.
Heb geen tempkaart. Was benieuwd wat mijn temp was gister en vandaag en dat was dus 37,2. Heb nog nooit een dag voor mijn verwachte menstruatie hoger getempt dan 36,9. Weet dat het vrij weinig zegt hoor
Ik zou lekker een kv test doen. Denk dat je daar veel duidelijker mee test. Ik zie ze wel overigens en vind je laatste test ook duidelijker.
Heb al lage rugpijn en 'geborrel' in mn buik dus ik verwacht morgen gewoon ongesteld te worden. Thanks voor het meekijken!