Foto's: Vage/Duidelijke Ovulatie & Zwangerschapstesten! Deel -> 32

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door RoGiJuLi, 11 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nathalie1989

nathalie1989 Actief lid

6 okt 2011
    486
    0
    16
    Ik zie wel iets ja!! Tijgertje1980

2. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Wie wil z'n mening hierover geven?

Ik ben sowieso wat in de war! (symptoom? :D ) Ik word altijd op cd 25 ongesteld. Ik ging er daarom altijd standaard vanuit dat ik rond cd 10 mn eisprong had. Ik heb deze cyclus voor t eerst ovulatie testen gebruikt en was dan ook helemaal verbaast dat ik pas op cd 15 een smiley had. Heb ik nou net deze cyclus een langere cyclus? (wat in 8 jaar pilvrij nog nooit gebeurt is) of is mn LF gewoon korter dan gemiddeld?

Bijgevoegde bestanden:

3. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Daar valt niets over te zeggen en kom je alleen achter als je temperatuurt zodat je precies ziet wanneer je eisprong is.
    Kan latere eisprong zijn geweest.
    Kan zijn dat je eisprong nooit rond cd 10 is geweest.

Ik zie overigens niets op je zwangerschapstest.

4. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Inderdaad wat Madelie zegt, daar kan je niks over zeggen tenzij je het bijhoudt of medisch gevolgd wordt.
    Ik zie ook niks op deze test..

5. Sanne198

Sanne198 Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.244
    31
    48
    Eens met de twee bovenstaande!.. Maar bij medisch kun je t ook nooit zeker zeggen.. K moest ook op controle iedere keer.. En dan werd er gezegd morgen zal hij WAARSCHIJNLIJK springen.. Maar kan ook n dag later zijn.. Dus zouden ze heel de dag echo's moeten maken.. Mar je heb dan wel meer zekerheid dat klopt..

Tempen wat ze zeggen kun je ook doen ja.. Al heb k daar zelf geen ervaring mee!..
    Op je test zie ik overigens ook niks

6. candle85

candle85 Actief lid

19 jun 2015
    484
    67
    28
    Willen jullie meekijken? Vandaag 15 dpo en test met tweede urine. Ik dacht eerst niets te zien maar na 6 minuten toch dit streepje. In het echt is die duidelijke roze en hoef ik niet te turen, maar op de foto krijg ik hem niet goed.... wat denken jullie? Positief of toch negatief?

7. Tijgertje1980

Tijgertje1980 Actief lid

17 apr 2016
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Manonns....zo zit mijn vriendin net zo..
    ook eerst niets te zien en nu wel duidelijk roze
    pfff dit is echt moeilijk met deze testen

8. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik zie hem hoor. Alleen vind ik hem er niet roze uit zien. (De kwaliteit van de foto's worden dan ook ruk als je ze upload.) Als hij in het echt wel roze is heb ik goede hoop voor je!

9. candle85

candle85 Actief lid

19 jun 2015
    484
    67
    28
    Pff ik had de hoop eigenlijk al opgegeven, eergisteren 13 dpo nog negatief. Vandaag voor as dinsdag een afspraak bij huisarts staan gezien mijn lange en onregelmatige cyclussen en we een jaar bezig zijn. Net even doorgespoeld met water, maar hij blijft staan. Raar dat hij op de foto niet duidelijk roze wordt he?! Heeft het zin om morgen met clear blue te testen?

10. Tijgertje1980

Tijgertje1980 Actief lid

17 apr 2016
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook al door gespoeld met water maar ook hier blijft
    hij staan....
    eerst was er niets te zien en later wel een streepje
    en een dikke uur later mooi roze
    zie foto

het is echt verschrikkelijk zo als je in spanning zit
    en heb geen idee als je al met clear blue kan testen
    heb je een indicator test of streepjes test van clear blue?

morgen doet ze weeer een test van kruidvat 2v5

dus afwachten
    ook al is het moeilijk

11. Maani

Maani Fanatiek lid

20 jan 2014
    2.394
    625
    113
    Amsterdam
    Ik zeg positief :D dit is geen tuurtest vind ik

12. Dominique1991

Dominique1991 Fanatiek lid

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    Ik denk ook positief manon! Probeer een cb en anders wacht twee dagen. Dan moet die duidelijker zijn! Ik heb hoop voor je 😊

13. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik zou nog even doorblijven testen met dezelfde merk test. CB heeft best veel HCG nodig namelijk.

14. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Super duidelijk! CB geeft zeker al zwanger aan.

15. candle85

candle85 Actief lid

19 jun 2015
    484
    67
    28
    Net toch nog een keer een test gedaan omdat ik het niet kan geloven en wilde weten of hij niet vals positief is. En weer kwam daar een streepje, als nog super licht en na gewoon gedronken te hebben. Dan is hij toch niet vals ?? Ik vind het alleen zo raar dat ik hem slecht op de foto krijg... als ik op mijn mobiel kijk terwijl ik de foto maak is die duidelijk roze, maar als je de foto bekijkt is het een vaag streepje. Hebben jullie dit ook gehad met de eerste tuurtesten ? Mijn man ziet ze gelukkig ook en dat heeft die eerder nooit gedaan wanneer ik zat te turen.

Op de laatste foto ligt de test van vanmorgen boven en die van zo net onderen. Die bovenste is dus al de hele middag opgedroogd.

16. testje

testje Actief lid

6 okt 2009
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja.. ik ga hem hier ook nog eens posten.. kan er blijven naar kijken en twijfelen..
    Ongeveer 9dpo

Bijgevoegde bestanden:

17. candle85

candle85 Actief lid

19 jun 2015
    484
    67
    28
    Ik lijk iets te zien, maar als dit een zwangerschapstest van zwanger en kids is dan ben ik minder positief. Ik en meerdere hier hebben zo'n streep gehad omdat ze vaak vals positief zijn helaas.. maar je bent nog 9 dpo dus genoeg kans dat die nog donkerder wordt, hoop het voor jou!

18. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Zit je op 5 dpo? Op de 2e foto zie ik op 'm de bovenste. Bij de andere niet helaas.

19. candle85

candle85 Actief lid

19 jun 2015
    484
    67
    28
    Nee 15 dpo. Ik zie hem na hier te hebben geupload ook niet / nauwelijks maar in het echt wel. Ik zal morgenvroeg nog eens testen met ochtend urine en deze hier delen.

20. testje

testje Actief lid

6 okt 2009
    192
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad van zwanger en kids.. heb ook nog een van kruidvat.. zal deze vrijdag eens proberen.

Deel Deze Pagina