Ik kan het door de manier waarop je de foto hebt genomen ook niet zien. Misschien nog een rechte foto? Hoop het voor je!
wanneer is deze foto genomen/ teststreep lijkt al aardig opgedroogd. Zoals ik het nu ziet lijkt het een indroger
Ik gebruik deze maand ovulatietesten van zwanger&kids. De laatste tijd hoorde ik wat minder positieve berichten over deze testen, dus ik wil toch even mijn vraag delen hier. Ik heb PCOS en gebruik daarom Clomid (100mg nu voor de eerste keer, 50mg sloeg niet aan). Ik heb een aantal dagen rekbaar slijm gehad, met als piek op za/zo (dag 17/18 van mijn cyclus) heel veel rekbaar slijm, mijn baarmoedermond stond toen ook meer open. Ik gebruik dagelijks ovulatietesten, 1x per dag. De testen waren allemaal duidelijk negatief, die van zaterdag wat donkerder maar nog steeds duidelijk negatief. De test van zondag, dag 18, heb ik hier bijgevoegd, deze is t donkerder, maar volgens de bijsluiter niet positief, daarna liepen ze weer af. Maandag (dag 19) heb ik wat zeurend gevoel in mijn onderbuik gehad, vooral links maar ook een beetje rechts. Na een paar uurtjes was dit ook weer over. Rekbaar slijm is sinds gister middag ook weg. Mijn vraag is nu, kan het zijn dat ik wél een eisprong heb gehad ondanks dat de test niet positief was? Alvast bedankt voor jullie reacties!
Willen jullie helpen turen. Na een periode van vage ovulatietesten die niet echt knallende wilden worden heb ik net te vroeg getest. Zie zelf een vaag streepje. Maar weet 't niet zeker. Hopelijk valt 't te zien op de foto.
Heb een 2e test gedaan 2 uur later. Vraag me eigenlijk niet waarom ik dat deed haha... nu zijn de testen op. Morgenmiddag komt de pakketbezorger weer met 3 nieuwe van mama en kids. Exact dezelfde als die van kv.. donderdag of vrijdag mijn nod. De bovenste is van 2 uur vanmiddag en de ander van half 4. Tussendoor een cup a soup gehad. Zou dat de reden zijn dat hij lichter is? Donderdagochtend maar weer testen.
Bovenste zie ik een streepje. Onderste kan ik niks ontdekken monet. Ik ga morgenochtend nog een keer testen. Ben al wel 2 dagen ontzettend misselijk. Ik hoop op een knaller morgenochtend.
Hij zit er wel op de onderste hoor maar krijg het lastig op de foto omdat hij een stukje lichter is.. Hopelijk heb je morgen een duidelijke 2e streep meis
Ja is ook lastig. Om op de foto te krijgen. Heb er ook last van haha. Maar als je al een test hebt met een streep dan is het duidelijk toch. Hihi gefeliciteerd!
Ja denk gewoon door dat soepje dat mijn urine minder geconcentreerd was.. nu donderdag weer testen met ochtend urine vind het wel mega spannend omdat ik eind juni een miskraam heb gehad met 6 weken.. maar heb ook een dochtertje van bijna 2 dus weet ook dat het allemaal goed kan gaan