Oe spannend allemaal. Hoop voor je op een goede plakbeeb. Hier 2 zoontjes van 7 en 5. Maar vind t eigenlijk allemaal weer doodeng.
Bedant voor de reacties. Ik ben eigenlijk best geschrokken en in een soort van shock. We zijn al ruim 1.5 jaar aan de pil. Njh ik dan he haha. Hebben al 2 kinderen. 1e best lang geduurd voor we zwanger waren. Na de 1e geen anticonceptie gebruikt ivm dat we nog een tweede wouden. En nu dan deze grote verassing.
Trouwens ook geen idee hoelang ik dan in verwachting ben. 4 weken? 8 weken? Misschien alwel langer....
Volgens mij als je door de pil zwanger ben geworden, kun je vaak wel snel terecht bij een vk om te bepalen hoever je ongeveer bent.
Mel, ik ga je gewoon voorzichtig feliciteren. Ik zie op beide testen een streepje. 😊😊😊 En ik zou het knap vinden als je 2 dagen kan wachten met volgende test haha zou ik nooit redden hahaa
Even een ander vraagje: vandaag zal ik mijn knaller hebben van een ovu test. Gisteren gezellig gemaakt. Zou dit genoeg zijn? Heb namelijk morgen een onderzoek en voel me dan niet prettig.
Elisabeth. Als je de mogelijkheid hebt zou ik het morgen nog gezellig maken en anders nog vandaag. Eisprong vindt meestall 24-48 uur na je positieve test plaats
Bedankt allemaal! Nou nu ik weet dat ik zwanger ben komt de misselijkheid al eens voorbij. En ik keek net naar mijn haarborstel.. haaruitval? Hoort dit erbij??