Dat zijn twee krasjes die al op het plastic laagje zaten Morgen of overmorgen weer testen dus we zullen zien, ik ga maar nergens vanuit. Dan kan het altijd meevallen
Ik vermoed toch weer valse streepjes...Hij was wel zichtbaar binnen 5 minuten en roze, maar ik heb er geen vertrouwen in
@koekenpan ik zie wel vaag iets hoor. Hopelijk straks een mooie knaller. Even een vraag voor iedereen: situatie.. Positieve ovu test. Beide strepen even donker. Dag 2 positieve ovutest teststreep donkerder dan controle streep. Dag 3 positieve ovu test even donker. Wanneer zal dan de eisprong zijn? En hoeveel dagen na bijvoorbeeld tempen weet je of je eisprong is geweest? Alvast bedankt!
Ja stiekem in mn achterhoofd toch die test als positief gezien ondanks het vage streepje. Dan komt het even hard aan. Maar goed op naar de volgende ronde. Niet te lang bij stil blijven staan.
Hallo dames! Ik meld me ook even hier en heb vandaag met middag ueine getest en zag gelijk een super licht roze streepje opkomen! Wat denken jullie? Zou vandaag of morgen ongesteld moeten worden maar nog geen tekenen ervan.
@kimmiej: ja heb eigenlijk 3 dagen positief getest met de tweede dag echt de donkerste. Vermoed dat ik gisteren mijn eisprong heb gehad. Hopelijk beetje goed "rondom" geklust. Dus wel spannend nu hoor. Voor zo het startsein om voor een brusje te gaan 😊😊😊 @kleinmeisje: ik zie ook wel wat hoor 😊
Hallo dames , Hier halverwege ronde 6,gisteren en vandaag een positieve ovulatietest gehad. (bijlage: links gisteren, rechts vandaag) Maandag, woensdag, donderdag, gisteren en vandaag geklust!! (morgen niet nodig toch??!) Jupp..het is wat veel.. Maar het idee dat we er alles aan gedaan hebben geeft mij de komende 2 weken een beetje houvast. In mei een vroege miskraam gehad. Na deze maand nemen we even pauze (hopelijk is dat niet nodig!). Uiteraard erg benieuwd naar de testen die nog gaan komen aan jullie. Aan de dames die positief getest hebben: GEFELICITEERD!!