Ja ik zie m zelf wel. De kwaliteit van de foto is zo te zien wel slechter hier op de site dan in m'n telefoon zelf..
Dank jullie voor het meedenken. Ik had zelf idd ook al info opgezocht over BBZ, en ik las dat dat meestal samen gaat met pijn in de bovenbenen/liezen/rug. Heb hier gelukkig nog geen last van, dus ben nog hoopvol. Iemand anders hier op het forum heeft zelf een tweeling en is verpleegkundige. Zij dacht ook meteen aan een meerling. We zullen zien... Gisterenochtend weer getest met 2 merken en was nod duidelijk dik positief, donkerder dan vorige week. Heb gebeld met het ZH. Echo is verplaatst naar vrijdagochtend. Dan ben ik 6+5, dus zou er waarschijnlijk wel iets te zien moeten zijn. Ik hou jullie op de hoogte! 😉
Ziet er goed uit hoor Kim! Ja die dagen duren lang.. Hopelijk is er iets te zien vrijdag! Je hoeft nou iig geen week te wachten!
Welke is van wanneer? De linkse is wel heel licht. Weet niet zeker of ik wel iets zie daar. 😕 Op welke dag zit je?
Pff. Ik werd om 5.00 wakker met gerommel in mn buik en een hongergevoel, en tegelijkertijd de angst dat er misschien toch nix meer zit. Tot 6.10 liggen woelen en draaien en toen besloten toch maar weer n test te doen omdat ik anders helemaal gek word van mezelf. Gelukkig ben ik nu weer gerustgesteld. 😊 Hij is zeker niet lichter geworden! ☺ Nog 1 dag... Een warme, lange dag...
Bij mij staat er geen vlnr bij jouw bericht. Vandaar. 😉 Maar ik vind ze wel heel licht. Ik weet dat het bij iedereen anders is, maar mijn eisprong was op 24/25 juli en mijn tests zijn toch echt veel duidelijker. Misschien bloed laten prikken? Succes!
Als je nog zover voor je NOD zit zou ik me niet te veel zorgen maken. Die testen zelf ken ik verder niet maar zondag duurt nog 3 dagen