Wie ziet hier wat op? Morgen mn nod maar omdat ik dit keer ovulatie testen heb gebruikt weet ik dat ik vandaag op 9dpo zit.
Colinn en renate89... Ik zie op beide niets.Colinn,9 dpo is ook wel vroeg hoor...nog niet de hoop opgeven. Renate,hoeveel dpo zit jij?
Ik zit nu 13 dpo! Helaas zie ik dat er helemaal niks te zien is na het uploaden zaterdag maar opnieuw testen mocht me menstruatie niet komen!
Hoi Renate en Colinn, Ik zie helaas ook op allebei niks... Toevallig zit ik vandaag ook 9dpo en had ik vanochtend precies zo'n zelfde test in m'n handen Colinn...laten wij blijven duimen en overmorgen nogmaals proberen Renate, ik hoop dat je zaterdag alsnog een positieve test in je handen hebt!
Hallo allemaal, Als het goed is (weet niet of het me gelukt is) zien jullie hier de test van mijn schoonzusje. De test is van action en is vanmorgen genomen.. Ik denk dat ze zwanger is, maar denken jullie dat ook? Het 'rare' is namelijk dat ze tot 11 juni een tiental dagen een bloeding heeft gehad. Ik hoor graag jullie mening
Als deze van de action is is dit een ovulatie test de zwangerschaps testen zijn met de roze dop niet de paarze
Ouch.... dit is 100% een ovulatietest vd action (en nog negatief ook). De zwangerschapstesten hebben een licht roze dop.
7 dpo middagurine. Dit kan niet waar zijn. Ik temp en gebruik ovulatietesten. De test is nog geen 10 minuten oud. Ik ben in shock!!! Spotting op 3 en 4 dpo. Hoe kan dit?
Ik lees al 4 jaar mee op het forum maar 7 dpo met middagurine is toch echt vroeg? De CB gaf net met andere urine daarna ook zwanger aan. Ik val bijna van mijn stoel ha ha.
Vandaag toch niet kunnen laten.. hij is precies toch niet echt opgelopen.. nog steeds bijna niet zichtbaar.. 😕
Vakantieganger !!prachtige test!! Een vroege innesteling dus (de mijne was op 8 dpo ietsie donkerder dan de jouwe dus het kan wel. Had ws op 4 dpo de innesteling ) Mag ik je tempkaart eens zien?
Rogijuli jij bent een van de weinige die ik tegen ben gekomen hier op het forum met een behoorlijk positieve test op 7dpo. Ik heb me suf gezocht of het kon (zoals velen hier). Heb het begin van mn cyclus er soms een half uur naast gezeten. Maar gemiddelde temp voor ei is 36.6 bij m'n voorgaande cycli.