Hai ladies! Had gister knalposi ovu test maar vandaag is ie nog Steeds zo donker, moet ik nu van die van gister uitgaan als lh piek? Dus vanaf gisteren binnen 24-48 uur eisprong? Hebben het gisteravond en eergisteravond gezellig gemaakt vanavond nog eens? Of is dat niet meer nodig?
Ik heb vandaag bij de gyno bevestiging gekregen van mijn miskraam afgelopen zondag. HCG van 260 afgelopen vrijdag naar 13 gisteren... Maar goed, nu kan ik dus door.
WHOOOOOOOO!!!! 2 v 5 gisterenmiddag gedaan Andere is Trekpleister vroeg en vanmorgen gedaan NOD is morgen
Wat fijn! Proficiat! Ik had op advies van een paar meiden hier vandaag kruidvattesten gekocht omdat die gevoeliger zouden zijn en net een gedaan, maar ik zie niks. Of ja, als ik mijn best doe zie ik heel erg vaag een streepje, maar vrijwel te verwaarlozen (nog minder duidelijk dan de clearblue testen). Heb dus wel getest rond 18.00u en had voor die tijd (verspreid over de dag) wel 1,5 liter water op. Geen idee of dat nog wat ermee te maken heeft, maar ik weet het nu dus echt niet meer. Twee keer clearblue streepjes die licht iets laten zien, een kruidvat test met vrijwel niks en een digitale clearblue die zegt dat het niet zo is. Ik ga nu toch maar echt heel erg mezelf in proberen te houden en pas zondagochtend een nieuwe test doen want ik word hier echt niet heel erg blij van en steeds onzekerder. De digitale doe ik dan maar denk ik. Als het dan nog steeds negatief is, dan weet ik het ook niet meer (en probeer ik maar gewoon positief de komende maand in te gaan voor een nieuwe poging) maar dan vraag ik me wel af waar mijn ongesteldheid blijft..
Hoe lang overtijd ben je nu? Mss kun je zondag beter nog een kV die zijn voor zover ik weet best gevoelig en een stuk goedkoper dan digitale
Heel veel sterkte Kim. Hopelijk mag je snel weer zwanger zijn en zwanger blijven. Dikke digitale knuffel!
Tuur test ... 2 dagen voor NOD je moet toch goed kijken wil je al wat zien .. Denk eerder in droog streep
Foto is door de flits en de schaduw van je mobiel niet echt duidelijk. Kan je er nog een maken? Misschien tegen een donkere ondergrond en bijsnijden/vergroten?
Ik vind de kv slechter worden. Ik denk dat die t met ochtendurine wel goed zal doen. Het duurde wel 7 min voordat ik het streepje duidelijk zag. Met 3 min was er wel al een streepje maar niet goed te zien