Hmmm ik vind je templijst best lastig af te lezen. Op sommige dagen zit je net zo hoog voor ei als na ei!
Bekijk bijlage 504660 Hallo dames! Mijn nod was 2/6 en niet ongi geworden. Toen maar weer begonnen met ovu testen en heb nu een knaller. Had vorige maand voor mijn nod geen knaller kunnen vinden... Dus toch maar aan de klus vanavond?? Heb niet elke dag getest omdat ik het een beetje zat was en niet altijd de tijd had deze week..
Oke ik doe net een kv2v5 en krijg ik dit.. Tis best duidelijk te zien maar lees dat hij tegenwoordig ook wel eens indroogdtreepjes heeft. Stond er binnen 10 mins en na laten doorlopen nogsteeds..
Kan reageren op eisprong heb ik al 3keer gehad vooral als hij zo licht is kan hij reageren op je eisprong
Jij hebt een hele duidelijke ovutest. Als je ovutest zo duidelijk was door hcg reageert een zwangerschapstest ook duidelijk. Bij een ovu wil de kv2v5 ook wel eens reageren met een licht streepje. Dus ik denk dat je ovuleert
Waar zit je in je cyclus?ik had precies hetzelfde. Dacht mijn eisprong al lang gehad te hebben en overtijd te zijn en deed een kv2v5 maar bleek nu pas mijn eisprong te hebben en daar reageerde hij op. Mijn streepje was zelfs nog wat duidelijker. Doordat hij vandaag weer negatief was/stuk lichter en de symptomen die ik heb rond eisprong ging ik daar aan denken en mijn ovulatietest bevestigde dit. Aan de klus!
Ik zit nu op cd 45 dan, heb geen menstruatie gehad namelijk. Vorige maand 2/5 ongesteld geworden en tot vandaag geen positieve ovulatietest gehad. wij gaan iig wel aan de klus maar wel gek eigk dat die testen dan een streep geven zou eigk niet moeten kunnen..
Nee hoor dat hoeft zeker niet. Ik had ook altijd heel vroeg al knal testen maad toch echt alle keren maar 1 kindje
Als je op 3 en 4 dpo spotting had dan zal het vermoedelijk een vroege innesteling zijn geweest. En dan is het niet raar dat je op 7 dpo al zo duidelijk test. En gefeliciteerd!!
Bij mij wordt Action niet positiever dan dit. Bij mij betekent dat dus positief. Volgens de gebruiksaanwijzing is hij negatief. Klus ze!
Bij mij werd een Action test ook nooit donkerder. En met zo'n test goed gegokt en nu voor de 2de keer zwanger.