heb deze week getest wanneer zou ik mij ei hebben gehad volgens jullie? Volgens mij gisteren op dag 15 van mijn cyclus heb 2 dagen geleden en vanmorgen geklust
Denk dat ik hem er niet op krijg zo licht.. Maar mijn ongesteldheid heeft ook nog nket doorgezet. Normaal met 9 dpo al ongesteld. Nu 12 dpo gisteren zelfs geen roze/ bruin meer gehad..
Hoi hoi allemaal, Ik had even een vraagje, ik ben al een hele week aan het testen, Met de Kruidvat ovulatie testen en de clearblue digital ovulatie testen, Gisterenochtend (10/09 rond8u)had ik mey de clearblue een negatief en met Kruidvat een heel licht 2de streepje, s'avonds (10/09 rond 21u) heb ik opnieuw gestest, en had ik met de cb een smiley gezichtje positief dus en met Kruidvat trg licht streepje, Nu teste ik deze ochtend (11/09 rond 8u) terug met de clearblue en dat was terug negatief. Ik snap er helemaal niets van, dacht dat men een paar dagen vruchtbaar was, hoe komt het dan dat ik maar 1dag(avond) positief teste??? Ik heb een foto bijgevoegd deze testen zijn van gisterenavond 10/09 rond 21u ! Alvast bedankt Groetjes Shirley
Dag dames wij zijn ondertussen begonnen voor ons derde kindje. Ik weet niet wanneer ik ongi moet worden en heb een onregelmatige cyclus. Ik heb vandaag een test gedaan maar is amper op foto te krijgen. Dit is mijn beste foto zouden jullie even mee kunnen kijken?
Ik zie hem idd niet op de foto. Maar is die van de action niet minder gevoelig? Frustrerend zeg die onzekerheid
Volgens mij zijn die van clearblue dat ze 4 dagen voor eisprong smiley geven, kan dat kloppen? Ik zou gewoon gaan klussen en doorgaan met ovutesten. Miss dat je bij Kruidvat geen knaller krijgt. Dat lees ik ook wel vaker. Temperatuur jd ook?
Ik hoopte hier zo niet meer te hoeven posten.. Helaas ons 2e kleintje 22 april verloren. Sinds die tijd schommelende bloedingen, maar zou nu toch wel ongesteld moeten worden(afgelopen 2 maanden steeds rond de 7e ongesteld) Weer 1 pijnlijke borst, acne aanval en misselijk.. Vandaag voor het eerst een ovu test wn een 2v5kv.. Zien jullie iets? Of is het inbeelding.
Drvm, ik zie volgens mij wel een tweede streepje. Even door blijven testen dus, en hopelijk lopen de testen op!