Shampoo ik denk ook de 14e positief. Dus kan tot vandaag gesprongen zijn. Spannend! Nu afwachten tot menstruatie 😊
Toch een clear blue gedaan, en there it is, -" is het heel pril 1-2 weken. . Heeel bijzonder! Dank voor jullie reacties meiden!
Hello ladies, Ik heb deze week voor het eerst (ooit) ovulatietesten gebruikt en nu vraag ik mij het volgende af. Zoals jullie op de foto zien (als die nog duidelijk is na uploaden), was het streepje gisteren duidelijk donkerder dan die van vandaag, maar is die van vandaag toch ook niet lichter dan het teststreepje. Betekent dat dan dat ik nog steeds ergens op de "piek" zit en zo ja, weet iemand dan hoe ik dat moet interpreteren qua vruchtbaarheid? Want ik lees ook overal dat je tijdens je vruchtbare dagen/rond eisprong bepaald soort afscheiding zou krijgen dat rekbaar en wit is maar dat heb ik dan weer niet (wel al eens eerder gehad bedenk ik me nu, maar toen was ik nog niet bezig met zwanger worden). Wel (heel vies, sorry) heb ik sinds gisteren dat ik soms als ik opsta gewoon voel dat mijn ondergoed best nat wordt. Het "loopt" er zeg maar gewoon uit, heldere waterige afscheiding. En ik merk vandaag dat het ook een aparte, zoetige? geur heeft. Is me ook nooit eerder opgevallen. Is dat ook een teken van iets, of stel ik nu een onnozele vraag? Ik heb ook nog nooit een eisprong gevoeld, of in ieder geval ik ben er nog nooit mee bezig geweest dus ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet voelen en of de eisprong dan nu eraan komt (afgegaan op mijn testen)? Had vanmiddag wel dat ik wat steekjes voelde onderin mijn buik, maar het kan ook net zo zijn dat ik me dat heb ingebeeld omdat ik de laatste tijd veel over het onderwerp "zwanger worden" aan het lezen ben en wat je dan zoal kunt merken en voelen.. Ik vind het allemaal interessant, maar ook wel verwarrend haha. Zou iemand mijn vragen kunnen beantwoorden? Ik heb al veel informatie op internet gelezen, maar vind het toch lastig om op mijzelf toe te passen! We hebben tot nu toe overigens gevreeën op de 12e, de 14e en de 15e.
Gefeliciteerd allemaal 😉 Mijn testen blijven nu negatief dus denk dat ik niet zwanger zal zijn. Bedankt vior het mee kijken lady's
Alleen die vd 15e is positief. De rest is negatief. Je eisprong is dus uiterlijk de 17e en je nod is dan 1-2 oktober (mits je een lf hebt van 14 dagen)
@ sunkiss: de 15e heb je je piek gespot. Vanaf dat moment mort je meten. Ook al heb je de dag erna nog een positieve ovulatietest. De eerste positieve en dan 24-48 uur later springt je ei. Wat Rogijuli ook al zegt. Dat is uiterlijk dan 17e. Dus zou ik toch nog even klussen vandaag 😊 En daarna is het afwachten 😛
Wat denken jullie ban deze testen? De laatste heb ik vandaag gedaan, is een test van zwanger en kinds zo een wondfo de rest is van kruidvat. Ik zie nie echt een verschil tussen de 2 laatste testen.
Mag ik vragen waarom je nog test? Hij is positief. Probeer te genieten en los te laten tot je eerste echo.
Thnx en ook Rogijuli voor jullie uitleg. Maar is het dan niet gek/een probleem voor de eisprong/bevruchting/wat dan ook dat ik dat bepaalde slijm niet heb? En alleen maar heldere waterige afscheiding/vocht?
Nee hoor. Ik had ook niet elke maand eggwhite maar vaak ook alleen waterige doorzichtige afscheiding en had toch echt een eisprong. En (geen) vruchtbaar slijmverlies heeft geen invloed op een eventuele bevruchting/innesteling
Ziet er gewoon goed uit hoor ☺️.. Zou niet meer testen en uitkijken na de echo ☺️.. Lekker genieten nu!