Met bewerken zie ik hem duidelijk maar ben nog niet overtuigd. Even doortesten. Ik hoop dat hij oploopt. Bekijk bijlage 504887
Hey wollie bedankt voor je reactie. In het echt zie je het iets beter. Mijn man denkt dat het een voorgedrukt streepje is maar verder niks. Moet gewoon afwachten.
Misschien een foto maken bij daglicht dat is vaak duidelijker dus op de vensterbank leggen en can boven af fotograferen
Ik wil ook even showen, volgens mij ben ik weer zwanger 12 dpo vandaag, 9 dagen na terugplaatsing. 14 dagen na pregnyl, en test word donkerder. Jiehoeee!
Ik zie het nu wel beter qwerty123! Ik heb zelf echter zo vaak lichte streepjes op deze testen gehad, dat ik denk dat je het beste morgen nog eens kunt testen om te kijken of het oploopt... Ik duim voor een mooie test morgen!
Ik lijk in de verte wel wat te zien maar kan niet goed zien of het streepje grijs of roze is kwam hij binnen afleestijd?
Ja hoor, dit is geen voorgedrukt streepje. Hopelijk loopt hij mooi op. Dinsdagochtend weer testen zou ik aanraden en een cb digital erbij misshien, als je dan dinsdag meer ziet kan je die voor de bevestiging gebruiken (als je dat wilt natuurlijk)
Gefeliciteerd!!! Duidelijk! 7mk, ik ga enorm voor je duimen 👍🏻😘😘🙏🏻🙏🏻🙏🏻