Als je een paar druppels water er doorheen doet trekt het geel weg. Las net je andere topic. Hier zeggen aantal alleen urine ophoping te zien. Dus ben erg benieuwd als je er water doorheen doet. Wil je zeker geen valse hoop geven. Maar vanaf telefoon lijk ik wel iets te zien. Maargoed even afwachten dus
Ik zie een duidelijk streepje kikibaby1988, maar inderdaad ook een ophoping van urine. Hoop dat het raak is!!! Wanneer ga je weer testen? Dream1983 ik denk dat hij er bijna is, maar hij kan nog net wat donkerder!
Wie kan hier een antwoord op geven, linkse test is van gisteren en rechtse van vandaag. Vind ze beiden echt wel positief, echter de clearblue gaf gister een gezichtje en vandaag niet meer...terwijl ze toch echt wel positief lijken te zijn met deze van sensitest. (hoop dat de foto scherp genoeg is )
Mss veel gedronken voor de test? Ik had hetzelfde met Amelia. Maar vn mij was er te weinig urine.... Dan de volgende ochtend een mooienzwanger 1-2
Vind de eerste ook positief, maar de tweede inderdaad een knaller. Ik weet het zelf ook niet precies, maar hier is eens gezeg dat uitgegaan moet worden van de eerste positieve test vandaar dat cb bij de linkse een smiley aangaf?
Klopt uitgaan van de eerste positieve test. Ook al heb je de dag erna een nog donkerdere test. Vanaf de eerste test is het 24 tot 48 uur voordat je ei springt 😊
Ok dan meiden, dacht idd ook begin piek en eind piek...maar toch vreemd dat ie dan niet nog een dag een happy face geeft he . Idd linker was ook een smile bij clearblue Tnx voor het meekijken! En hoop dat ik over 2 weken net zo'n test in handen mag hebben gefeliciteerd!
Hoi! Willen jullie mee kijken? Vanochtend een action test gedaan, daar na 4 min een heel licht roze streepje. Net deze kV 2 voor 5 gedaan met dit resultaat.. Hij bleef 5 min wit en 6e minuut dit. Ben nu 10dpo. Wat denken jullie?
Cheerio ze zien er inderdaad beide positief uit. Misschien de eerste maar even aanhouden! ShampooL van harte gefeliciteerd! Wat vind ik het leuk dat jij zwanger bent zeg! Ik zag je al zo lang meeschrijven en nu eindelijk zelf zwanger! Geniet er van Pimp89, ik zie zeker een streepje, dus lijkt mij positief!