Wat moet ik hiervan denken, zijn testen van 2-besure niet de gevoelige. Liep heel raar door (veel vloeistof bleef nog achter)
Zeer opgedroogde test en dus onbetrouwbaar/negatief. Jammer trouwens dat je alleen telkens een foto plaatst en verder niet reageert op vragen/opnerkingen van de andere meiden hier.
Mijn kruitvat testen waren op. Had nog 1 bigbazaar dus heb die test gedaan.. waar ik eerst zo'n vaag lijntje zag dat het amper zichtbaar is zie ik nu wel duidelijk een lijn.. eigenwijs dus toch de cb gedaan en die gaf aan 'niet zwanger.' Wat denken jullie? Morgen maar weer naar de kruitvat want hier is nu niets open.
Ik lijk wel wat te zien. Er stond dus wel iets binnen afleestijd? Met zo'n lijntje is het logisch dat de CB nog niet positief is
Zie jullie het ook? Dit is 3 dagen voor NOD mocht ik uit gaan van een cyclus van 30 dagen maar dat varieert soms tot 35 dagen..
Met indicator.. maar weet wel dat de bigbazaar testen niet gevoelig zijn, 2 dagen terug was het streepje amper zichtbaar.
Ja dit is binnen afleestijd en lijkt ook roze. Denk dat ik toch even ga kijken of ik ergens een test kan kopen hier in de buurt.
Ik vind hem vlekkerig en niet mooi strak recht. Ik zou even een ander merk proberen (deze etos test is ook niet gevoelig )
Bigbazaar zijn erg gevoelige testen hele goede ook vind ik ! Test er altijd positief mee als ik zwanger ben en negatief bij niet zwanger ik begon ook zo licht!