Vanavond testen ging niet dus net getest met midstream en hij lijkt al lichter terwijl ik nu minder had gedronken. Zal ik m’n lh piek hebben gemist? Morgen nog maar een keer testen.
Echt? Dus ik ook e.ik moet u wel zeggen dat dit er pas op is gekomen na drie uur...is dit dan nog wel betrouwbaar?
Wil echt geen discussie oid, maar ik begrijp al die vroege testers hier gewoon niet. Jullie maken jezelf toch helemaal gek zo. Er gaan zoveel zwangerschappen mis voor nod, grote kans dat je wordt blijgemaakt met een dooie mus. Echt, een volle week voor NOD al gaan testen...
Ben ik niet helemaal mee eens. De KV heeft super veel tijd nodig om alle kleurstof naar zich toe te trekken en droogt altijd wat donkerder op. Er is dan ergens een moment dat de test na 5 minuten wit is maar na 3 uur wel een streepje te zien is. Ik heb dat zelf ook gehad bij mn vorige zwangerschap. Het feit dat de de test nirt goed doorgelopen is baart me meer zorgen. Ik zou even een nieuwe test doen en beter tot morgen wachten maar dat is vaak makkelijker gezegd dan gedaan.
Pr Precies dit. Ik kan ook bedenken en nu test ik overmorgen pas weer om 5 minuten later alweer op de wc te zitten met een potje . Benieuwd of je het zelf niet doet @Zara75 ? Vind ik gezien je handtekening erg knap. Bij mij gast het nog natuurlijk. Als ik in de mmm zou ik nog veel gestoorder zijn.