Nee ik kan je eerlijk zeggen dat ik.dat nog nooit gedaan heb! Heb altijd braaf gewacht tot nod. Het is al zwaar als je lang bezig bent en het lukt maar niet. Maar gaan testen en dan blijgemaakt worden met een vage test om vervolgens ongesteld te worden zou ik echt stuk gaan. Het vroegst wat ik ooit getest heb is 2 dagen voor NOD, bij mijn dochter. Ik had menstruatiepijn en oud bloedverlies. Was helemaal stuk ervan en ben toen gedwongen door een vriendin om een test te kopen, zodat ik wist waar ik aan toe zou zijn. Afgelopen poging heb ik ook 2 dagen voor NOD getest, ook mezelf gedwongen, moest de dag erop werken en het is een nachtmerrie om op je werk ongesteld te worden na een poging. Deze komende poging zorg ik echt dat ik rond en op NOD vrij ben. Dan ga ik testen op de dag dat ik een bloedtest moet doen. Zodat ik weet waar ik op kan rekenen...
Ik wens u al het geluk toe.iedereen verdiend dit als digitale zijn wens/droom is.hoop dat het geluk mee aan jullie kant mag staan!
Weet je wat het ook is, zolang je nog niet getest hebt of ongesteld geworden bent kun je zwanger zijn en fantaseren. Testen en dan een negatieve test hebben is erg confronterend. Poef, weg luchtbel. Dat speelt ook mee.
Ben ik mee eens...maar ik denk dat het het einde is van doorgelopen vloeistof. Ik blijf er bij dat de test niet goed is.
@Zara75 ik ben het volledig met je eens! Hoe langer je in het traject mee loopt, hoe rottig er het word om te testen. Bovendien vraag je voortdurend wat af als je test. Als je vroeg test en hij is negatief vraag je je af of hij nog positief word. Als hij positief is vraag je je af of hij nog verder oploopt of niet, terwijl ook dat geen garantie geeft. Ik testte op het einde alleen nog maar op de aangegeven datum door het ziekenhuis en dan als ik het over m'n hart kreeg een paar dagen daarna, dit omdat ik uit eigen ervaring weet dat een ma niet leuk is om achter te komen bij je eerste echo (de medicatie houdt ook heel vaak een miskraam tegen). Ik snap eigenlijk ook niet waarom meiden zichzelf het leed aan doen om twee keer op een dag te testen. Mijn eerste test was heel licht en dat is geen garantie dat het goed zit of mis gaat, net zoals dat goed oplopende testen geen garanties geven. Ieder z'n ding natuurlijk maar ik begrijp wat jij bedoelt met die bubble, dat had ik namelijk precies hetzelfde "ik vind het spannend om te weten, maar wil het nog niet weten voor het geval het fout zit". Ik duim voor je met je volgende terugplaatsing! En @anikas, ik zeg het niet graag maar in mijn ogen is de test negatief; je hebt hem ruim na de door de fabrikant aangegeven tijd afgelezen en het is een ophoping van vloeistof. Het beste kun je een nieuwe test doen en ik hoop voor je dat deze dan overtuigend positief is met een duidelijk streepje.
Maar ze zegt toch dat het streepje er pas ná 3 uur stond? Dat is in mijn ogen niet betrouwbaar. Ik zeg niet dat de test negatief is, maar te ver buiten afleestijd afgelezen om als betrouwbaar te beschouwen.
Ja, ik begrijp wat je bedoel. Maar bij mn zoontje heb ik op 9 dpo sochtends getest, na 5 min gekeken en als negatief beschouwd. Ik ben weg gegaan en kwam rond 3 uur smiddags thuis en toen stond er toch echt een tuurlijntje wat elke dag iets donkerder werd.
Ik vind het op opgehoopte urine lijken. En zou de test na 3 uur niet meer af lezen. Klopt wel dat ze iets later kunnen opdrogen maar moet binnen 10 min wel echt duidelijk zijn hoor. Hoop dat je over een paar dagen een mooi streepje hebt!