Foto's: Vage/Duidelijke Ovulatie & Zwangerschapstesten! Deel -> 33

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mi2017, 24 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Doortesten, die ultra sensitieve testen kleuren bij een lH piek echt super donker

isabelletje14 vindt dit leuk.
  2. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    Dag meiden, graag vraag ook ik ;) jullie advies.
    Kleine uitleg, spiraal laten verwijderen op 2 okt, meteen ongesteld tot 7 okt. Daarna precies op dag 28 ongesteld geworden van 29 okt tot 4 nov.
    Nu zit ik op dag 18, en veeg ik vandaag slijmerig roze af? Ik heb elke dag getest en vanaf zondag 12 nov 2x per dag. Ik kan mijn eisprong niet vinden? Ik test met de gewone testen van sensitest. Vroeger had ik altijd de gevoelige. Misschien zijn die gewoon beter. Wat denken jullie zou ik nu gewoon ongesteld gaan raken :$

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      64,8 KB
      Weergaven:
      106
  3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.024
    15.628
    113
    Nabij Utrecht
    Vruchtbaar slijm kan je tot 5 dagen voor je eisprong verliezen.
    Het lijkt erop dat je cyclus zich aan het resetten/herstellen is na verwijdering vh spiraal. Vandaar ook het wat roze verlies.
    Je eisprong komt dus later deze maand en dus een langere cyclus dan 28 dagen ;)
    Ik zou rustig door blijven testen :)

4. Wachtbankiemuts

Wachtbankiemuts Actief lid

3 mrt 2016
    219
    27
    28
    NULL
    NULL
    Hallo dames

Na een miskraam opnieuw begonnen met ovutesten van de action. De eerste is op cyclusdag 12 gemaakt de laatste van gister was alweer wit!. Wanneer heb ik Mn ei gehad? Help me out ladies

Bijgevoegde bestanden:

5. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Ik zou zeggen op de tweede test van links gezien. Ik kan de datum niet lezen maar die lijkt net zo donker als de test streep

6. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Ik gok dat er 14-11 op staat

Wachtbankiemuts vindt dit leuk.
  7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.024
    15.628
    113
    Nabij Utrecht
    Die vd 14e is het donkerst (maar officieel niet positief).
    Als dat toch je piek was dan is je eisprong uiterlijk vandaag.

Wachtbankiemuts vindt dit leuk.
  8. Wachtbankiemuts

3 mrt 2016
    219
    27
    28
    NULL
    NULL
    Heeft vrijen nog zin hij was gisteravond al wit

9. Wachtbankiemuts

3 mrt 2016
    219
    27
    28
    NULL
    NULL
    Oja en maandag was hcg nog licht op Dd test is de ovutest dan wel goed

10. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Zou ik zeker wel doen. Sowieso is het toch fijn om intiem te zijn met je partner en als je vandaag je eisprong hebt zou in die kans wel nemen.

11. Wachtbankiemuts

3 mrt 2016
    219
    27
    28
    NULL
    NULL

Deze zijn beter en de van net bijgevoegd

Bijgevoegde bestanden:

12. Wachtbankiemuts

3 mrt 2016
    219
    27
    28
    NULL
    NULL
    Altijd fijn en afgelopen dagen ook geweest dus dat zit goed maar als het nog vandaag kan. Hoe snel is een zaadcel bij de eileider dan

13. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Op deze foto's zou ik eerder zeggen 12-11 maar echt dik positief is hij niet. Dan zou je uiterlijk 14-11 je eisprong moeten hebben gehad maar aangezien je zegt nog een positieve zwangerschapstest te hebben gehad op 12-11 kan het zijn dat de ovulatietesten een vertekend beeld geven omdat deze ook reageren op HCG .

14. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Ij heb even een foto van internet geplukt van een positieve test van de action , zo kun je vergelijken dat er bij jou geen positieve test bij zit.

Bijgevoegde bestanden:

15. Wachtbankiemuts

3 mrt 2016
    219
    27
    28
    NULL
    NULL
    Hij was licht positief dag daarna al niet meer en Mn ei heb ik gevoeld ik voel Mn ei elke maand en ovutesten worden niet zo donker met een beetje hcg
    Ik denk tussen 12 en 13 (ik teste 1 x) en dat vrijen nu geen zin heeft

16. Wachtbankiemuts

3 mrt 2016
    219
    27
    28
    NULL
    NULL
    Die is met blauw en mijn testen zijn ook zo donker als je op het juiste tijdstip test
    Ik heb eerder een mk gehad dit jaar helaas en was ook tot Mn verbazing na 4 weken weer ongie. En de testen zijn nu spierwit wat zou betekenen dat ik voorlopig geen ei zou krijgen gezien ze bij mij heel geleidelijk oplopen daarnaast bij de echo 1.5 week geleden waren er al eieren te zien
    Maar een positief test betekent 12-48 later pas een eisprong dus uiterlijk de 15de?

17. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    Bedankt voor het meekijken, we gaan het zien of ik nog een positieve ovulatietest in handen krijg. Denk dat die gewone van sensitest ook gewoon minder goed zijn.

Ik zou het heel fijn vinden om deze maand zwanger te raken.

Ik heb namelijk mijn eerste kindje verloren. Ik had toen in 2011 op 23 nov een dag voor mijn man zijn verjaardag een positieve test in handen. Mijn zoontje zou 28 juli geboren moeten worden, maar kwam 26 maart. Als ik nu zwanger zou zijn deze maand, zou ik toch een kindje in die tijd krijgen. En hoe geweldig en bijzonder zou het zijn mijn vriend 6 jaar later weer te mogen vertellen een dag voor zijn verjaardag dat ik weer zwanger ben :rolleyes:
    Ik probeer ook echt als mijn ongesteldheid niet doorbreekt die dag te testen. Dat zou wel als ik 28 dagen aanhoud 2 dagen voor mijn nod zijn. Maar hopelijk test ik dan positief....

18. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Hier zondag 5-11 dag van mn vmk.
    T/m 9-11 gebloed.
    10-11 echo vk zei dat er al eitjes klaar stonden maar mn zwangerschapstest was nog positief. Maar alvast begonnen met ovutesten
    13-11 nog steeds positieve zw.test dus moet naar gyn
    15-11 weer bloedverlies, afspraak gyn, hcg nog maar 49 dus goed aant het zakken.
    Vandaag 16-11 deze ovutest, denk dat mn ei er aan komt maar ik bloed nog en heb nog klein btje hcg. Wat te doen? Hoe groot is de kans dat mn eitje echt springt? Moetk dan gaan klussen in een bloedbad? :eek:. Nee, ik weet ik moet niks maar we willen het wel heel graag.

Bijgevoegde bestanden:

19. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Zolang je nog vloeit zou ik geen gemeenschap hebben eerlijk gezegd

20. Wachtbankiemuts

3 mrt 2016
    219
    27
    28
    NULL
    NULL
    Sweetdreams je zit pas op 11 dagen na de mk maar ik zie wel echt een piek en je testen lopen op. Als het ee hcg was geweest zou het andersom oplopen van dik Naar dun. Ovulatie kan prima na 2 weken maar je bloed nog en dan moet je niet gaan vrijen. Ik bloed al 1,5 week niet meer en heb direct Mn normale cyclus weer. Kont vaak voor direct zwanger zonder menstruatie ertussen

Deel Deze Pagina