Vandaag nog weer getest @Akita ?? Ik zie laatste weken hier veel goede ervaringen met action en volgens mij weinig tot geen indroog. Wel is zo dat ze minder gevoelig zijn dan kv dus als je op action iets denk te zien, zou kv toch wel een duidelijker streepje moeten geven.
Zeker weten positief hoor Gewoon de komende dagen van elkaar genieten Hier hebben wij om DD dag gevreeen gewoon omdat het lekker is en ook gericht Ik houd ook mijn temp bij en deze gaat altijd omhoog na Mn daadwerkelijke eisprong. Vanochtend was hij zoals hij altijd is na mijn ei (37.1) voor mijn ei en na mijn menstruatie is hij altijd onder of op de 36.9. Ik test al heel wat maanden voor ik dit kon zien hoor. Ook voel ik mijn ei aankomen (eierstok ) . Gister een weeeg gevoel gevoelt . Ik heb 12 of 13 Mn piek gemist en daarna nam het dus af. Pas vanochtend 6 of 5 dagen na deze piek Eem tempverhoging. Snap dat even niet. Meestal stijgt je temp direct een dag later Of ik ben bevrucht (weeeig gevoel licht ongiegevoel) of ondanks een wit ovutest Mn ei later gesprongen is. Ik ga vanaf 26 een zwangerschapstest ertegenaan gooien
Hopelijk heb jij ook snel een positieve ovulatietest. Ik ga straks nogmaals testen. Mijn ovulatietest is meestal later pas positief.. Vaak bij dag 25 dus dan zou dit wel mooi zijn. Nog steeds bang dat het een vals positieve ovulatietest was.
Dacht vandaag 12 dpo te zijn, maar na het testen begon ik nog eens te tellen en zit pas op 11 dpo. Heb een early test van de action gedaan, iemand ervaring hiermee? (Vast wel ) maar waren deze bij jullie al donkerder op 11 dpo? Hoop het zo, anders komende ronde starten met Clomid. (Zie nu dat ie op pc helemaal niet zo duidelijk is als in het echt, lastig!)
Een algemeen vraagje; Zaterdag had ik een test 1-2 weken zwanger,... na hoeveel dagen zouden jullie opnieuw testen om 2-3 te hebben?